Bare å berolige fruen Arild; Bilen er i gode hender! Siden ebay nevnes; Nå har jeg allerede en del ting i garasjen, og mer er på vei... hehe.
Kjørte på med mer pussing i dag. Pusser ned til stålet. Lakker`n har vært å sett på før jeg starta. Han syntes det var like greit siden det sikkert lå noe potensielle svakheter/rust skjult noen plasser (og det gjorde det også, bla ved sidevindu bak, rundt skruehull til speil, og en hel del ved nedre del av dør og kanaler, samt også noen dårlige sparklinger) Er nok noen kvelder til før jeg er ferdig, panser og skjermer har jeg ikke begynt med enda.
Plukket ut sidevindu i dag, samt alt av lister på dører og v/vinduer. Clips på listene hadde selvsagt vært for enkelt, de var skrudd, så fikk demontert resten av interiørplatene med det samme. Tok ut setene etc, så slipper jeg at disse støves ned. Baksetene ble kun tildekt, da demontering av disse oversteg min intelligens/tålmodighet. Riktignok lokaliserte jeg noe clips bak i bakasjerommet som øvre del av baksete hang fast i, og 2 skruer som nedre del hang fast i, men ikke f om de ville ut. Skal øvre del løftes opp eller? Mulig dette er en 2 mannsjobb, sleit litt med å holde inne clipsa samtidig som jeg skulle rukle på setet. Uansett, no problem! Fortsetter i morgen
Sideruter ute og litt mer nedplukket, mer pussing i morgen! sideruterut.JPG (878.95 kiB) Vist 8748 ganger
Ribbet inne ribbet_inne.jpg (682.77 kiB) Vist 8748 ganger
Fjernet rustfeller i kanalene framme. Fjernet rustfeller i kanalene.JPG (548.1 kiB) Vist 8748 ganger
Toyota Mr2 Turbo GT-S / Toyota Celica GT4 Carlos Sainz / Corolla KE25 71
Prosjekttråd MR2 / Celica CS :
viewtopic.php?f=61&t=29464
Prosjekttråd Corolla KE25 71`:
viewtopic.php?f=61&t=35875