TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Mini treff i Bergen, gjentas Søndag 14.03 kl1300

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#36663  av Mr2 Mk2

Ja da er det greit,tenkte meg det var der....Er der ofte,å hender jeg treffer på en av de andre mk1`ene.av de i det området,begge er røde og den ene er det en jente som kjører.

#36664  av kennethx

Har sett de et par ganger ja... Er en lilla Celica som beveger seg her også av og til... En MK6 2.0GT...Er en brunette som kjører den...Aldri fått tak i hun ..

#36665  av Mr2 Mk2

ey den har jeg sett også,den andre mk1 en er eid av en på delalagert på Toyota.Den bilen som jeg muligens skulle kjøpe,den er pen.Såvidt jeg har sett er den bare gått 88k! :shock:

#36666  av Kjelliken

:D Da kan jeg med rimelig sikkerhet si at de gule mr2 ene kommer også skal møte dem 1230 på kleppestø på askøy i morgen, så kjører vi samlet oppover derifra.... 8)

Da håper vi bare på at værgudene er med oss og at det blir sol masse sol.

Isager i Subben er ikke sikker på formen så tidlig på dagen så det kan være han kommer litt sinere. men jeg skal se meg litt rundt her ute og se om jeg får med meg flere. Da ses vi i morgen :wink:
Sist redigert av Kjelliken den 13 mar 2004 17:34, redigert 1 gang totalt.

#36668  av Mr2 Mk2

Fett gleder meg til å se dem!Må bare skaffe meg noe peng til bilvask nå,noen tror det er rally man kjører av og til :roll:

#36708  av Kjelliken

:D Da er jeg så godt som klar skal ut og gjøre klar bilen.

Så skal jeg møte en gjeng nede på kleppestø så kommer vi til byen. Kan jo ikke la litt regn skremme oss begensere vekk heller...

:roll: håper mange dukker opp jeg er ivertfall klar..... :D

#36711  av @lpher

Ikke glem kamera da.... :-)

@lpher

#36728  av Mr2 Mk2

ble lite biler,men dog greit...Selvom enkelt forsov seg*gjemme seg* :roll: Var endel som hadde kamera,håper de legger ut bildene :)

#36734  av kennethx

Bilder og en liten video snutt....
Vedlegg
IMG_0103.jpg
IMG_0103.jpg (73.64 kiB) Vist 4020 ganger
IMG_0102.jpg
IMG_0102.jpg (79.74 kiB) Vist 4020 ganger
IMG_0101.jpg
IMG_0101.jpg (75.33 kiB) Vist 4020 ganger
IMG_0100.jpg
IMG_0100.jpg (81.85 kiB) Vist 4020 ganger

#36736  av kennethx

video...fikk ikke til å legge som attachment...

Film

#36742  av CelicaTurbo

filmen var for stor for vedlegg, mener 2Mb er grensen for maks størrelse der..

men det var et greit treff, litt kaldt og guffent men traff noen nye folk men fikk ikke snakket med alle da.. :)

#36749  av Rolla_RS

Hei alle sammen. Dette er offisielt min første post. Det er jeg som eier den Lilla Corolla'en. Var kjekt det her. Må ha flere treff utover våren, så skal vi nok klare å verve flere. Men hvordan legger jeg ut bilder. Har dem på en server.

Mvh Stian

#36753  av chris

Rolla_RS skrev:Hei alle sammen. Dette er offisielt min første post. Det er jeg som eier den Lilla Corolla'en. Var kjekt det her. Må ha flere treff utover våren, så skal vi nok klare å verve flere. Men hvordan legger jeg ut bilder. Har dem på en server.

Mvh Stian
..og medlem i feil klubb? ;)

velkommen hit forresten. Bilder kan du legge ved som vedlegg på poster du skriver. Opptil 3 per post.
(prøv å hold størrelsen på maks 1024x768, så det ikke tar evigheter for folk å åpne sidene :))
Sist redigert av chris den 14 mar 2004 19:04, redigert 1 gang totalt.

#36754  av Rolla_RS

Medlem i begge vet du :wink: Liker å være med der det skjer.

#36757  av Rolla_RS

Bilde

Bilde

Bilde

Får se om det funker. Gjorde ihvertfall et tappert forsøk