TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Tom's 3S-GTE- Litt hjelp?

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #367568  av inzane2012

Toms_3S-GTE skrev:
ja men du har jo starta på rett sport vertfall, og virker som du har den rette innstillinga så jeg har vertfall stor tro på dette kommer til å bli verdt å følge med på fremover, og gleder meg til å se det ferdig resultatet
Joda, men det er litt deprimerende å tenke på at de 90 000 jeg har å bruke på bilen nå ikke holder til halvparten av det jeg skulle hatt inn i den bilen :P Men ja den SKAL bli bra. Målet er å få den i ett par blader ihvertfall ;P
hehe, ja blir ofte sånn når mann begynner å oppgradere ting og tang ;) bare du ikke tar heeeeeeeeeeeelt av :)
 #367569  av Toms_3S-GTE

hehe, ja blir ofte sånn når mann begynner å oppgradere ting og tang bare du ikke tar heeeeeeeeeeeelt av
Er det jeg er stygt redd for at jeg kommer til å gjøre, har jo "venta" 9 år på bilen, så har maaaaaange dager med planlegging og dagdrømming å ta igjen. :lol:
 #367777  av stianøverland

jeg ville bare kjøpt meg orginalt mattsvart plast intreør jeg :) også satt det inn med plastfornyer. men det er meg, carbonintreør syntes jeg blir sånn "prøveforhardt" styling
 #367778  av Toms_3S-GTE

jeg ville bare kjøpt meg orginalt mattsvart plast intreør jeg også satt det inn med plastfornyer. men det er meg, carbonintreør syntes jeg blir sånn "prøveforhardt" styling
Hehe, jeg kan ikke noe for det men jeg elsker carbon! :P Og hvis budet mitt går imellom hos Pitchyou blir det jo carbon panser på meg også (skal lakkeres! :shock: ) pluss litt småbiter her og der ;P
 #367785  av magnesmurf

Toms_3S-GTE skrev:
Tror det er rimlig sjeldent i Norge ja. Har vurdert å trekke om kupeen ja. Men da skulle jeg helst trukket om hele kupeen. Dashbordet og alt. Skulle også hatt inn holder for 3 stykk 52mm målere på a-stolpen, og holder for 3 stykk 52 mm målere over ventilasjonen over stereo'en og så vidt jeg vet så lager kun LSC midtkonsoll, midtarmlene og skinnfilla rundt girstanga (glemte navnet i farta). Jeg vurderer også carbon fiber rundt girspaken, stereoen, og rundt rattet.
LSC trekker faktisk om hver eneste lille plastdel i hele interiøret hvis du ønsker det.
Sjekk hjemmesiden dems og se på bildene av demobilen.

Men skulle du ønske det er det nok best å kjøre bilen over til england og la fyren bruke en uke på å jobbe med den. Da sparer du mye i både frakt og moms :wink:
 #367794  av inzane2012

magnesmurf skrev: Men skulle du ønske det er det nok best å kjøre bilen over til england og la fyren bruke en uke på å jobbe med den. Da sparer du mye i både frakt og moms :wink:
sparer nok sikkert mye på frakt og moms ja, men så skal du jo og ha bensin, mat, ferjebillett, overnatting osv :) så vil tru det går ganske opp i opp akkurat der :) MEN, du får jo sikkert en fin tur, samt at du slipper alt styret med å demontere alt interiøret selv og sånt ;)
 #367795  av Mr_Storbrua

inzane2012 skrev:
magnesmurf skrev: Men skulle du ønske det er det nok best å kjøre bilen over til england og la fyren bruke en uke på å jobbe med den. Da sparer du mye i både frakt og moms :wink:
sparer nok sikkert mye på frakt og moms ja, men så skal du jo og ha bensin, mat, ferjebillett, overnatting osv :) så vil tru det går ganske opp i opp akkurat der :) MEN, du får jo sikkert en fin tur, samt at du slipper alt styret med å demontere alt interiøret selv og sånt ;)
MÃ¥ bare ta det som en ferie :)
 #367796  av Toms_3S-GTE

LSC trekker faktisk om hver eneste lille plastdel i hele interiøret hvis du ønsker det.
Sjekk hjemmesiden dems og se på bildene av demobilen.

Men skulle du ønske det er det nok best å kjøre bilen over til england og la fyren bruke en uke på å jobbe med den. Da sparer du mye i både frakt og moms
Ja høres igrunn ikke så dumt ut det, bor jo i bergen og, så ferja går jo direkte herfra. Eneste som er stress med england er vel igrunn å kjøre på feil side av veien :P Tror alternativene går opp i opp når det gjelder penger. Tror faktisk det er litt billigere å bare sende det nedover.
sparer nok sikkert mye på frakt og moms ja, men så skal du jo og ha bensin, mat, ferjebillett, overnatting osv så vil tru det går ganske opp i opp akkurat der MEN, du får jo sikkert en fin tur, samt at du slipper alt styret med å demontere alt interiøret selv og sånt
Tror ikke det er så mye stress å demontere interiøret, har jo en 1500 siders verksted manual til MR2'en her en plass :P
 #367833  av inzane2012

Toms_3S-GTE skrev: Tror ikke det er så mye stress å demontere interiøret, har jo en 1500 siders verksted manual til MR2'en her en plass :P
ja den kommer nok sikkert godt med vist du skal demontere :) men kan tenke meg det er ett aldri så lite helvette å få ting på plass igjen etterpå ;) vertfall vist hele dæsjbordet er trekt opp i skinn, blir vel litt trangere å få ting på plass da kan jeg tenke meg...
 #367836  av Toms_3S-GTE

ja den kommer nok sikkert godt med vist du skal demontere men kan tenke meg det er ett aldri så lite helvette å få ting på plass igjen etterpå vertfall vist hele dæsjbordet er trekt opp i skinn, blir vel litt trangere å få ting på plass da kan jeg tenke meg...
Montering er nok ett lite hælvete ja, men vi får se, noe må ihvertfall gjøres, det er helt sikkert! :lol:
 #368024  av Toms_3S-GTE

Fikk "julegave" i posten idag! :mrgreen:

Spenningen var til å ta og føle på:
Bilde

Spenningen ble ikke akkuratt mindre da jeg fant en orginal TRD pappeske! Vurderer å spare på esken :shock: :lol: :
Bilde

Orginale papirer var også med:
Bilde

Rattet ble pakket opp først:
Bilde

Ikke mye å sette fingeren på på dette rattet:
Bilde
Bilde
Bilde

Nye TRD-Stag ble også pakket opp:
Bilde

Totalt kom dette i posten idag! :mrgreen: :
Bilde

Mangler TRD emblem på front staget, men dette må da være mulig å få tak i?
 #368054  av Toms_3S-GTE

Det rattet er grunn nok til å stjele bilen din
Ja,da vet jeg ihvertfall hvor jeg skal dra for å se etter det :lol: :lol: :lol: Neida, men har planer om å få innstallert meg en rimlig heftig 2-veis alarm på bilen før den vises i allmennheten. Bare å komme med tips om dere har noen erfaringer med disse :wink:
gratulerer med en heftig TRD leveranse misunner deg på alle delene spesielt rattet, det tar seg veeeeldig godt ut kan jeg tenke meg!
Beskrivelsen var "like new condition" og jeg tenkte "Ja da er det vel noe små pirk her og der, men jeg prøver", pakka opp rattet tidligere idag og jeg personlig kan ikke se noe som helst som jeg kan sette fingeren på. Trodde jeg manglet en skrue som holder plasten på plass, men den lå bare lengre nede i den feteste pappesken jeg eier (Den orginale TRD-esken min <3 :twisted: ) :mrgreen: Blir spennende å se hvordan det ser ut i bilen, men vet ikke om jeg tør og montere det før siste innspurt, bilen må jo omtrent plukkes fra hverandre og settes sammen igjen, og jeg vil jo holde det i "like new condition" så lenge som mulig ;P
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 27