TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• MR2 mk2 Turbo vurderes solgt! SOLGT!

• For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #367840  av James

Vurderer å selge min MR2 mk2 turbo (ombygget til 2.gen) pga. nytt familiemedlem...
Selges for høystbudende over 100.000,-

Mobilnr: 970 15 790

http://bil.autodb.no/autodb/frame_searc ... md=similar

Finner mer info om den her:
viewtopic.php?f=62&t=31143
Sist redigert av James den 09 sep 2010 20:20, redigert 4 ganger totalt.
 #367846  av Andrepedersen

James skrev:Vurderer å selge min MR2 mk2 turbo (ombygget til 2.gen) pga. nytt familiemedlem...
TS-ogn pris: 95.000,- :)

http://bil.autodb.no/autodb/frame_searc ... md=similar

Finner mer info om den her:
viewtopic.php?f=62&t=31143
Hva vill det si at bilen er flyttegods ? Hvilke fordeler gir det ?
 #367862  av hmsilset

Fyttigriseballe for ett kupp! Om noe er på utkikk etter mr2 og ikke kjøper denne, så vær så vennelig å gi meg adressa til vedkommende James.Kommer til å møte opp på døra med vinkelsliper og hammer og denge løs om noen sier nei til denne :D Dette er etter min mening beste mr2 som har vært til salgs de siste 10 åra.Prisen er jo for lav!! :)
 #367874  av marlboro1310

Denne bilen er helt etter min smak, usedvanlig godt gjennomført. 8) Jeg klarer ikke helt å få tak i hvilke fordeler denne "flyttegods-avtalen" gir utifra det som står skrevet i salgsannonsen, mulig jeg bør vite dette men tar gjerne imot litt info her James, bilen er ombygget etter den kom til norge?
 #367878  av James

takker for komplimentene :) ..Når jeg leser slikt er det sånn at jeg faktisk sitter på tanken å fjerne salgsannonsen. For jeg VET jeg vil angre på at jeg solgte den i senere tid.. :roll:

Denne er ombygget til turbo av Markus Lundberg for 2,5år siden ca. Så er blitt gjort en som virkelig vet hva han driver med! Den er ikke godkjent med turbo. Men står ikke hva motor bilen kom inn til landet med heller.. Har selv sjekket med BT og fått fult register på den. Står ikke engang hva motortype eller hva kw den har i vognkortet.
For alt de vet kom den inn med turbomotor inn til landet da de ikke trengte å legge fram noen teknisk dokumentasjon ved registrering.
Har selv blitt stoppet i kontroller av BT, visst vognkortet der det står "Godkjent som flyttegods etter krav #4.4 og bare blitt vinket videre. Går etter krav til bil fra 1942 Så kan selv tenke seg til hva krav det var til bil på denne tiden :) Tror jeg trygt kan si det må være det eneste snikhullet BT ikke har/kan tette. Regelverket for flyttegodsbiler vil de selv ikke gi ut og finnes heller ikke på lovdata da de faktisk har fjernet dette.. Men jeg har fått det for hånd via andre kilder så har det liggende :)
 #367882  av ArildM

NÃ¥r denne kommer opp som alternativ:
Bilde
SÃ¥ er det vel ingen tvil :lol: RÃ¥ Mk2 :)
 #367917  av a man in the nude

James skrev:takker for komplimentene :) ..Når jeg leser slikt er det sånn at jeg faktisk sitter på tanken å fjerne salgsannonsen. For jeg VET jeg vil angre på at jeg solgte den i senere tid.. :roll:

Denne er ombygget til turbo av Markus Lundberg for 2,5år siden ca. Så er blitt gjort en som virkelig vet hva han driver med! Den er ikke godkjent med turbo. Men står ikke hva motor bilen kom inn til landet med heller.. Har selv sjekket med BT og fått fult register på den. Står ikke engang hva motortype eller hva kw den har i vognkortet.
For alt de vet kom den inn med turbomotor inn til landet da de ikke trengte å legge fram noen teknisk dokumentasjon ved registrering.
Har selv blitt stoppet i kontroller av BT, visst vognkortet der det står "Godkjent som flyttegods etter krav #4.4 og bare blitt vinket videre. Går etter krav til bil fra 1942 Så kan selv tenke seg til hva krav det var til bil på denne tiden :) Tror jeg trygt kan si det må være det eneste snikhullet BT ikke har/kan tette. Regelverket for flyttegodsbiler vil de selv ikke gi ut og finnes heller ikke på lovdata da de faktisk har fjernet dette.. Men jeg har fått det for hånd via andre kilder så har det liggende :)

Kan garantere deg at du kommer til å angre hvis du selger denne. Du kan jo få en kompis til å sette seg inn og kjøre avsted, så kan du late som om bilen nettop har blitt solgt til austre tana for å brukes som vinter-bil og det er siste gang du får se den, mens du ser den forsvinne lenger og lenger vekk, mens du ennå kan høre den velkjente duringen av 3sgte'en svinne hen. DA TENKER JEG DU VIL KOMME PÅ ANDRE TANKER JA.
 #367918  av Daniel HS

Kjenner jeg han rett, tror jeg bilen forlater han som eier ved at den blir smelt på et vis, ikke solgt. Tror han er for glad i den. Trekker vel seg i det kjøper kommer for å hente den i verste fall!? Eller hva James?

Og James, du husker hva du sa til meg når jeg vurderte å selge CSen? Si det samme til deg selv ;)
 #367923  av Andrepedersen

Hehehe, Vill si at denne MR2'en er UNIK på alle mulige måter! Litt av en fordel å ha :D
Hadde det ikke vært for at jeg kjøpte GT4'en i vinter, hadde jeg henta bilen din på flekken.. :)
 #368016  av Sven

Gisefin MR2, kan ikke selge den. Må ihvertfall sette opp prisen så mye at den sannsynligvis ikke blir solgt :wink:
 #368616  av loft

SOlgt?
 #368782  av James

Solgt... :( :( Men den havner hvertfall i gode hender