TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Pris pÃ¥ GT-Four st205?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #368153  av James

Hva ligger GT-Four st205 på i pris? Ligger ingen ute for tiden, men lurer på hva mann må forvente å gi for en slik?
 #368158  av hmsilset

Altså de fra rundt 95 det? Jeg vil ha sånn også en gang :D Ligger vel på 150-250 tusen tenker jeg.Importere selv hadde vært kjekt, men ikke mange av de på www.autoscout24.de heller akkurat..
 #368161  av James

hmsilset skrev:Altså de fra rundt 95 det? Jeg vil ha sånn også en gang :D Ligger vel på 150-250 tusen tenker jeg.Importere selv hadde vært kjekt, men ikke mange av de på http://www.autoscout24.de heller akkurat..
ja, er vel de fra 94+ Klarer ikke å gå helt vekk fra sportsbiler helt enda selv om en liten en som er kommet i hus :) Den er hvertfall mer praktisk og med dobbelt så mange seter :P
Har en slik for hånd så skulle jeg selge mr2en er det ike umulig at det blir en slik på meg..
 #368171  av Andrepedersen

Høres veldig bra ut! Mr2 Turbo blir min neste bil! Men, ST205 er dritfeite biler!!!
 #368173  av James

hehe, ja liker dem godt.. Hvertfall en evt. greit erstattning for mr2en om jeg selger den.. Derfor jeg lurer litt på hva dem ligger på så jeg vet hva jeg vet hva jeg må forvente å betale. Noen GT-Four st205 eiere som har noen formening? :)

Kan nevnes at den er, kjørt 160000km, eu til 2012 skinn intreør,nylig byttet register og vannpumpe, 18"felger, tein coilovers, importert for to år siden to år siden og tectylert sammtidig.
 #368177  av celicat23

GT4 ST205 selges til akkurat det eierene føler for. Har sett på prisene på de lenge, og det er ingen logikk i hvordan de blir prissatt. Det går mer på hva eierene selv føler de er verdt virker det som. Har gått gt4 st205 til under 100.000kr (med skilt og gått under 200.000km) og det har stått noen til salgs rundt 250.000kr.
 #368182  av Andrepedersen

Akkurat deet, er jeg ikk helt sikker på da :P Men, Regner med at du nokk må betalen en plass imellom 120-250t kr.

Lykke til med letingen ;)
 #368206  av castman

Solgte min st205 med 133k km på telleren for halvannen måned siden. 220 tkr og fikk egentlig det jeg vill ha for den. Masse respons, dog mye useriøst(bytte bil f.eks) Tror faktisk jeg kunne fått noe mere for den ..
 #368210  av Andrepedersen

Ja, ikke sant :) Såg forresten den bilen i halden når jeg var på ferie ;) Strøken GT-four !
 #368221  av Gt4WRC

Holder på å bygge opp en grom-motor på bilen min nå, celica st205 WRC utgave. Kun 2500 produsert. 1993 modell (kom ut et år tidligere i japan). Denne havner ut for salg,men usikker på
prisen jeg skal sette på den. Hva mener dere den er verdt? Høyrestyrt forøvrig

Bygges nå:
wiseco smidde stempler
eagle h-profil råder
cometic mls toppakning
komplett pakningssett til motoren
arp studs
arp 2000 rådebolt
acr racing rådelager
samco slanger

ellers er det:

Ny oljepumpe
Ny vannpumpe
Overhalt servopompe
Overhalt gearkasse med ny skiftegaffel og syncroringer
Ny reg reim med strammehjul + selve strameren
Turbo overhalt for 1,5Ã¥r siden med 360graders lager. Perfekt stand!
Portet Wastegate
TRD oljepåfyllingslokk
2,5" Downpipe (orginal følger med)
3" Aussie mellompotte
3" Hks bakpotte 5" utblås
5"lyddemper som kan settes på ved behov
HR senkefjærer (40mm)
HKS Dumpventil
HKS sopp-luftfilter
Innfestning til hks luftfilter i aluminium
Wabro bensinpumpe
TRD Clutch
TRD topmounts
Elektrisk innfellbare speil
Defa Alarm.
Skinninteriør
TRD interiør i carbonlook
TRD girkule
Kenwood dobbel din dvd spiller med toutch screen
Byttet til A-stolpe med 3 hull til måle-instrumenter
Autogage Turbotrykksmåler
Autogage Oljetempratursmåler
Autogage Voltmeter
Vinterfelger i 8,5*17 med 225-45 17 Bridgestone Blizzak piggfri
Enkei Evo 5 Bronze 18*7,5" kjøpt fra http://www.streetdreams.org
225-35-18 BF Goodrich G-Force dekk Bak
225-35-18 Yokohama S-Drive foran
Godkjent i vognkort med 225*35*18"
Vedlegg
Bilde 049.jpg
Bilde 049.jpg (785.25 kiB) Vist 2688 ganger
 #368615  av loft

SKAL selv ha meg en carlos sainz eller GTFOUR, drømmebil! Syns selv min 1.8l er god å kjøre så tenker når man får enda bedre motor og kjøreegenskaper kan det jo bare bli...knall?