TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #368466  av predator

inzane2012 skrev:oi, endelig så er det The Stig avslørt altså...
og den nye blir vist kanskje ei dame??

http://www.kjendis.no/2010/09/04/kjendi ... /13257164/
Har hele tiden satt med misstanken om D.Hill jeg men :roll: jaja, så feil kan man ta.. :lol:
 #368479  av Noxan8

celicat23 skrev:http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel. ... d=10036266

Takk! Jeg holdt på å gå på en prius i helga som hadde kjørt opp bak meg uten at jeg hørte den.

*gap skratter*
 #368499  av inzane2012

predator skrev:
inzane2012 skrev:oi, endelig så er det The Stig avslørt altså...
og den nye blir vist kanskje ei dame??

http://www.kjendis.no/2010/09/04/kjendi ... /13257164/
Har hele tiden satt med misstanken om D.Hill jeg men :roll: jaja, så feil kan man ta.. :lol:
di har vist brukt opptill 8 forskjellige personer til å spille The Stig da, og to av di er vist fortsatt ukjente, så kan godt hende at Hill er en av di... personlig så likte jeg å IKKE vite hvem som gjømmer seg bak maska jeg, er liksom det som spennendes med Stig :D men hadde vert jævlig kult med en kvinnelig utgave da ;) ei med sikkelig deilige former ;) hehe
 #368545  av lexusmann

Så nettopp Alan Carr på Nrk3...man kan si veldig mye om mann,men helt utrolig morsom er han i alle fall...holdt på å falle på gulvet... :D
 #368555  av Sven

Han er rå.
Men syns Michael McIntyre er morsommere. Helt genial fyr.
Burde sjekkes ut.
 #368622  av bose

Ja nå heier alle på det penisformede landet vårt, nå som vi har har lempa en flokk med lettkledde menn ned på en gressplen og fått dem til å løpe rundt og sparke en lærball veggimellom. Og disse lettkledde mannfolka har tydeligvis klart å sparke den ballen inn i en, noe som ligner på en aluminumsramme med netting montert på baksiden, oftere enn det andre landet sinn lettkledde mannfolk har klart å gjøre...

Hvem i huleste er det som ser underholdninga!? :?
 #368639  av ad92

SE DENNE UTEN Å LE, å vognkort del 2 er på vei i posten til deg! :lol:

dey took'r jabs

og ringenes herre på 5 sekunder! hærre, gammelt men salige satan er jo umulig å holde seg :lol:

#368661  av ArildM

celicat23 skrev:
bose skrev:Hvem i huleste er det som ser underholdninga!? :?
Andre menn, som liker lær og lettkledde menn.
Haha, word!
Sjefen sa han ble full i går fordi det var så spennende, skjønte ikke hva i all verden han mente. Fant ut etterhvert at det var no fotballgreier i går :lol:
 #368662  av predator

Sto i dusjen i mårres, å vaska meg. Kjente noe ukjent på magen. En liten byll tå noe.
Og tror dere FAEN meg ikke det var FLOTT da :x
No sitter jeg her å spiser frokost, mens en annen liten jævel sitter å spiser på meg igjen ...
Hmm, må til legen etterpå, å fjerne den. Tar ikke sjangsen på å ta jæveln alene, da den forige jeg prøvde å fjerne på katta ble delt :roll:
Satans snyltere...
 #368666  av Noxan8

ad92 skrev:SE DENNE UTEN Å LE, å vognkort del 2 er på vei i posten til deg! :lol:

dey took'r jabs

og ringenes herre på 5 sekunder! hærre, gammelt men salige satan er jo umulig å holde seg :lol:

Vil du ha adressa mi???
  • 1
  • 605
  • 606
  • 607
  • 608
  • 609
  • 1173