TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Thomas sin MR2 SW20 - BlackBird

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #368429  av marlboro1310

Ble veldig stilfult synes jeg, neste steg er innstegslister med MR2 logo, dem gjør seg veldig :!: :D
 #368452  av GhostRider88

marlboro1310 skrev:Ble veldig stilfult synes jeg, neste steg er innstegslister med MR2 logo, dem gjør seg veldig :!: :D
Tusen takk :) 8)

Mulig det blir mr2 lister med tiden ;) Har jo bursdag i dag, så kanskje det vanker noen kroner til litt mr2 snacks :D
 #368468  av predator

Gratulere med dagen :D
Stilie matter, vurderer slike i blå jeg..
 #368471  av GhostRider88

predator skrev:Gratulere med dagen :D
Tusen takk :)

Blå mr2 matter vil kle bilen din meget godt. Gjør mye med interiøret med nye stoffmatter med mr2 logo. God kvalitet er det også, og de sklir ikke pga gummi under og at de har en god passform.
 #368500  av inzane2012

GhostRider88 skrev:

Blå mr2 matter vil kle bilen din meget godt. Gjør mye med interiøret med nye stoffmatter med mr2 logo. God kvalitet er det også, og de sklir ikke pga gummi under og at de har en god passform.
er det bedre gummi under di der enn twosrus sine?? for di jeg har sklir en god del frem og så blir det en sånn bøyd kant som er vanskelig å glatte ut igjen, tenkte jeg skulle prøve med noe borrelås på mine, men den ville ikke feste seg til teppet under matta :(
 #368508  av GhostRider88

inzane2012 skrev:
GhostRider88 skrev:

er det bedre gummi under di der enn twosrus sine?? for di jeg har sklir en god del frem og så blir det en sånn bøyd kant som er vanskelig å glatte ut igjen, tenkte jeg skulle prøve med noe borrelås på mine, men den ville ikke feste seg til teppet under matta :(
Nå har ikke jeg noen erfaringer med twosrus sine, men vil påstå at gummien på disse mattene, er så optimalt som man kan få. De har en del slike små "knotte" lignende mønster samt at de er såpass store at det ikke er rom for at de sklir.
 #368516  av inzane2012

er samma på twosrus sine, di er ganske store di og og har sånne små knotter under, men syns allikavel at di sklir for mye frem, og om vinteren er ikke det akkurat heldig da det ofte danner seg is på teppet der jeg har hælen på høgrefoten min, og pga isen så får jeg ikke strekt matta tilbake sånn den skal vere :(
men du kjører vel ikke med din mr2 om vinteren så da spiller du vertfall det problemet ;) hehe
 #368674  av GhostRider88

inzane2012 skrev:er samma på twosrus sine, di er ganske store di og og har sånne små knotter under, men syns allikavel at di sklir for mye frem, og om vinteren er ikke det akkurat heldig da det ofte danner seg is på teppet der jeg har hælen på høgrefoten min, og pga isen så får jeg ikke strekt matta tilbake sånn den skal vere :(
men du kjører vel ikke med din mr2 om vinteren så da spiller du vertfall det problemet ;) hehe

hehe nei om vinteren står den i en oppvarmet garasje under en personbil duk. :)
Men jeg trur disse mattene holder seg noe bedre på plass enn tworus sine, utifra din beskrivelse. De ligger på en måte i et "spor".
 #368686  av inzane2012

GhostRider88 skrev:hehe nei om vinteren står den i en oppvarmet garasje under en personbil duk. :)
Men jeg trur disse mattene holder seg noe bedre på plass enn tworus sine, utifra din beskrivelse. De ligger på en måte i et "spor".
hehe, jaja, er nå fornøyd med mine jeg, men hadde gjort seg med sånne som du har bare i gult :) siden planene er sort og gult skinn-trekk :)
 #368840  av magnesmurf

Har jo disse mattene jeg og. Og de ligger godt på plass. Det har en del å gjøre med at de er såpass stive at de ikke krøller seg. I tilegg ser de jo veldig bra ut! :wink:
 #370892  av GhostRider88

Da har jeg fått meg to nye bakdekk :) Og det trengtes, siden de jeg hadde var omtrent helt uten mønster.. :?

De nye ble av typen GT Radial Champiro 328 med dimensjon 235/40, 17 8)

Utmerket respons i høye hastigheter
Robust konstruksjon som gir balanserte og behagelige kjøreegenskaper
Sterk konstruksjon gir slitestyrke og eksakte kjøreegenskaper
Bra våtgrep
Felgbeskyttelse beskytter mot felgskader

Dekkene er litt bredere enn felgen og gir et litt barskt preg syns nå jeg ;) Er vel det som i beskrivelsen omtales som felgbeskyttelse.

Noen bilder;

Bilde
Ikke mye brunt her for å ha vært på bilen siden årsskifte 91/92

Bilde

Bilde

Bilde
 #371037  av GhostRider88

Da har mr2'en vært på EU-kontroll og kom igjennom med null feil :D Kom til og med mekanikere som skrytte av bilen og syns den så mye nyere ut enn hva alderen tilsier. Det varmer et mr2' hjerte og høre slikt :)
Litt komisk var det at han ene mekanikeren anbefalte meg å dra den helt ut på gira før jeg setter den inn. CO'en var nemlig i grenseland så lenge motoren ikke ble rusa. Lå på 1 og skal helst ikke overstige 0,5. Men han godkjente den siden CO'en sank til normalt nivå når bilen ble ruset til 3000rpm.
Ikke så ofte en med mr2 må "beordres" til å kjøre bilen hardere hehe. Han ga til og med tips på hvor jeg skulle dra den 8) Skal nok få gjort noe med den saken :twisted:

Så nå er jeg en glad og lykkelig mr2'eier og kan med god samvittighet sette den inn til vinteren om ikke så lenge.
  • 1
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 102