TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #368919  av ure

ure skrev:Alene hjemme i helgen ..... så her og er det PILS PILS PILS+++++
Bare kopierer denne i dag jeg....
 #368924  av ure

FireWalk skrev:Å! slutt å snakk om pils og drikking! Sitter her med abstinenser og lider en sakte og smertefull død! :shock:
Vi føler med deg her vi sitter å drikker....... litt :lol:
 #368926  av ArildM

ure skrev:
ure skrev:Alene hjemme i helgen ..... så her og er det PILS PILS PILS+++++
Bare kopierer denne i dag jeg....
Hmm kanskje det
 #368928  av ArildM

Å være singel er som å være arbeidsløs, det er jævlig godt å være alene for seg selv og være slakkis en stund.
Gjøre alle de spennende tingene du "aldri" gjorde før når du hadde dame, finne nye hobbyer, nyte friheten, finne seg selv blablabla.
Men faen, når man sitter der på en lørdagskveld og ikke har noe å gjøre fordi du drakk dagen før og egentlig ikke har lyst å gjøre noe annet enn å bare sitte inne.
Da skulle man ha hatt noen der, da er sjarmen med å være singel totalt fraværende for min del :roll: Jaja, det dukker vel opp noe :lol:
 #368946  av ure

:mrgreen:
Sist redigert av ure den 12 sep 2010 00:46, redigert 1 gang totalt.
 #368949  av FireWalk

Å være arbeidsløs går vel greit det om man har noen millioner på konto og kan gjøre som man vil :D for å piffe opp litt på metaforen. He he!
Syntes det er helt greit å være singel. Har ei som liker meg veldig godt og føler det begynner å bli litt for seriøst fra hennes side.. er vel et dårlig tegn at jeg blir skremt når damer liker meg. For mange dårlige erfaringer kanskje. Eller så liker jeg min personlige frihet alt for godt. Er vel kanskje litt egoistisk..

Er fordeler og ulemper med begge deler. For rette personen er nok singel livet alfa omega, for noen andre er det døden. :) Samme med forhold.. :D
 #368953  av ArildM

Jupp :)

Er i litt pms modus hver gang Mr2'en min dauer pga motorhavari også da, så bær med meg folkens :mrgreen:
 #368961  av FireWalk

Fikk meg en real støkk i går når jeg var ute og kjørte og den røde Oljelampa begynte å lyse i dashen... tenkte bare: HEEEELVETE!! Nå spinner alt som er av lager osv. Stoppet umiddelbart og inn til siden for å sjekke oljen. Var på fult merket på peilepinnen, så jeg flyttet blikket over på oljetrykk sensoren og kunne konstatere at kontakten var ramlet av og lå til gods slik at den viste 0 trykk. :p Koblet den inn igjen og alt vel. :D
 #368962  av ArildM

Gosh, sånne ting setter en støkk i kroppen :lol:
Nytt Kamelot album? OMGOMGOMG :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 #369009  av Stiansen

Fikk prøvd Supraen på ordentlig 201m bane i går :) fikk et ordentlig drag før trykkplata på clutchen ikke klarte mer.. Men fy faen det funka bra på det draget.
7.227 på 201m. Meget fornøyd, er ikke bare bare med manuell kasse på drag mot disse amcar bilene med automat og bunndrag.
Hardt til drivverket på Supraen hvertfall, holdt den på 8000rpm og bråslapp clutchpedalen.. Ny trykkplate på vei over atlanteren :)

Bilde

Og et bilde fra tidligere Street-legal.
Bilde
 #369013  av Noxan8

fikk tilbud om å lakkere bil min svart perlemor med rainbow effekt, eneste jeg måtte holde var lakken... slå til?
 #369025  av Teamany

Dear Customer Service,
Last year I did a upgrade from Girlfriend v7.0 to Wife v1.0 when I suddenly was informed by Wife 1.0 that I had to install children v1.0 , v1.1 & v1.2.
Your user manual did not tell me anything of this… I have spent a lot of time and money doing these steps.
After a couple of months, Wife v1.0 started to install itself into other programs and keeps appearing when I try to start my favorite programs.
Old programs like poker evening v3.4 , Party-with-friends v2.8 and Sunday football v3.0 does not work anymore.
I have tried antivirus from Norton, but it does not seems like I have a virus.
When I try to start these programs, this error message pops up;
“You have committed an illegal action, Please close all programs that are not supported with Wife v1.0
It is nearly impossible to do anything with Wife v1.0 running in the background when I try to run some of my favorite programs.
I am considering to uninstall Wife v1.0, and go back to Girlfriend v7.0, but Wife v1.0 seems to be locked in my system……
Could you please help me?

Thanks
Best Regards
Confused user

Dear Confused User;
Your problem is well known and many have the same complaint.

This problem is a BIG misunderstanding.

There is a lot of people that are doing the upgrade from Girlfriend v7.0 to Wife v1.0 because they think Wife v1.0 is an entertainment software. That is absolutely wrong. Wife v1.0 is an control system which is made to control everything. It is impossible to remove Wife v1.0 once installed.
There has been cases where people has installed Wife v2.0 or Girlfriend v8.0, but that has just messed up their system more than with only Wife v1.0.
Wife v1.0 is a huge system which demand maintenance. You can buy other software to improve the system like Flower v5.6 , chocolate v4.4
Or in extreme cases an software called Fur coat V.4900.
Please do never try to install Friend-in-Miniskirt v1.5, this will result in Wife v1.0 to uninstall itself and removing 85% of your system resource.
Friend-in-Miniskirt v3.3 is a program that needs at least 59% available resources to run smoothly. :mrgreen:
 #369026  av ArildM

Teamany: :lol: Beste på lenge!
Stiansen: Bra kjørt! Var du på Værnes eller? Bra at Amcar gutta får litt å tygge på de også :wink:
  • 1
  • 607
  • 608
  • 609
  • 610
  • 611
  • 1173