TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• WHINE!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #369070  av mailman1

QQ ALTSÃ…..

Da min mazda 626 V6 rundet 200.000 km. Så var det som om alle slitedeler og biter bare takket for seg og en kollosal reperasjonsbølge oppsto helt til 210.000km.

NÃ¥ er min toyota 199.790....

Idag røk startmotoren. Skrekk og gru. Forventer at deler både lange og breie vil gå fyken i di kommende kilometre.
 #369114  av ad92

min har rundet 220 000 nå, og fungerer enda :lol: så bare å roe seg godt ned og innse at du kjører toyota, som så vidt er innkjørt på bare 200 000 :lol:
 #369134  av inzane2012

min har runda 230 og har ikke hatt nevneværdige problemer med selve motoren på min :)
girkassa derimot begynner å klage litt nå, samt hjulopphenget er sleten... men, så er jo bilen 17 år gammel og, så det er ikke mer enn det en kan forvenete :)
 #369136  av haaka

Slett
Sist redigert av haaka den 25 jul 2011 20:19, redigert 1 gang totalt.
 #369139  av lasse

Har en starter liggende til deg jeg :wink:
Er fra en bil gått 100k fungerer perfekt!
 #369173  av mailman1

Hehe.. Jeg har inntatt krasjposisjon allerede. Hadde jeg vert hjemme da det skjedde skulle jeg slått til på tilbudet ditt lasse.
men nå er den hos hegre og di får gjøre det som trengs.

Det er forhåpentligvis ikke starteren som må skiftes. Men kanskje bare rele'et som slår inn.. Starteren sveiv som bare juling den da jeg prøvde. Fikk en.... KRRRRRRRRRRRRRRRRRR lyd. Er ikke sikker på hvordan connectionen fra starteren inn på motoren er jeg, men starteren svev ihvertfall mener jeg at jeg hørte.
 #376169  av mailman1

lite strøm på batteriet...

Det viste fullt på voltmeteret. Men var ikke nok likevel til å slå inn tennene til starteren.

Så han lada batteriet, sjekka om noe trakk strøm. Ingenting galt. Fiks ferdig tilbake. 600 kroner i regning..

*puh*