TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Dynodag i Trondheimstraktene?

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #36822  av @lpher

Har snakke litt med Nismoo (mener det er nicket hans ;-) ) om muligens å få dratt igang en aldri så liten dynodag hos Bjørnstad bil....og vil derfor lodde stemninga først for å høre om det er noen som kunne tenke seg å bli med på noe slikt...cause i know i CERTAINLY have! :-)

Får lodde stemninga først...og deretter gå på Bjørnstad bil for samla pris :-) Artig uansett om bilen er umodda eller ikke dette da? :-)

@lpher

#36837  av Ninjamannen78

Hadde vært interressant det, er jo bare en liten svipptur fra Harstad til Trondheim 8)

#36838  av @lpher

Ja...ikke sant? :-)

@lpher

#36840  av sindrejl

uh, dette er vel noe jeg trygt kan skippe? :P

#36851  av jan-erik

Blir mulighet for dyno på Sommertreffet i juni på ACR. Nok en grunn til å dra :-)

#36870  av chris

sindrejl skrev:uh, dette er vel noe jeg trygt kan skippe? :P
Tror jeg avventer dette, til jeg har "utført vesentlig ytelsesøkning i motor" ;)
 #36901  av _speedy

@lpher skrev:Har snakke litt med Nismoo (mener det er nicket hans ;-) ) om muligens å få dratt igang en aldri så liten dynodag hos Bjørnstad bil....og vil derfor lodde stemninga først for å høre om det er noen som kunne tenke seg å bli med på noe slikt...cause i know i CERTAINLY have! :-)

Får lodde stemninga først...og deretter gå på Bjørnstad bil for samla pris :-) Artig uansett om bilen er umodda eller ikke dette da? :-)

@lpher
Jaså? :wink:
 #36928  av @lpher

Nismoo skrev:

Det var ikke deg med andre ord :-)

@lpher
Sist redigert av @lpher den 15 mar 2004 20:25, redigert 1 gang totalt.

#36929  av @lpher

jan-erik skrev:Blir mulighet for dyno på Sommertreffet i juni på ACR. Nok en grunn til å dra :-)
Kræsjer med noen private affairs hos meg I ÅR OGSÅ! :(

@lpher

#36930  av @lpher

Snakka med "FisherKing" fra 200sx forumet (og denne gangen er jeg SIKKER på at det er ham jeg har snakka med :lol: ) ...og han var også veldig gira på dette :-)

@lpher

#36931  av @lpher

chris skrev:
Tror jeg avventer dette, til jeg har "utført vesentlig ytelsesøkning i motor" ;)
Ã…ssen syting er dette da? :lol:

@lpher
 #36945  av _speedy

@lpher skrev:
Nismoo skrev:

Det var ikke deg med andre ord :-)

@lpher
nei.. :D Men jeg blir gjerne med og hører på :twisted:

#39224  av @lpher

Update: var selfølgelig LittlePapa fra Bilforumet jeg hadde snakka med...og ikke Nismoo :lol:

@lpher

#39247  av sindrejl

@lpher skrev:
chris skrev:
Ã…ssen syting er dette da? :lol:

@lpher
har ikke lyst å vite at bilen har 10mindre hk enn jeg trodde :P

#39248  av mr.two

Hvis det ikke blir for dyrt og tidspunket passer bra så blir nok jeg og Doctorn med hvertfall ! Kan være kjekt å finne ut hvor mye hk det egentlig er :)