Begynner å ta form her nå!
Blir spennende å se hva du har fått gjort når du kommer til Ålesund neste gang. 

- MR2 TURBO -
predator skrev:Mangler enda masse vesentlige carbondeler før ting kommer påBare å si ifra! Må få til noe før snøen kommer iallefall![]()
Blir å sette på alle delene neste år, kansje senvåren når bilen skal lakkeres![]()
Blir vel den eneste i landet som ser slik ut (I første omgang iallefall)
Blir en Ålesundstur ganske så snart. Skulle jo lære med å råne i Ålebyen du og Ad92![]()
Kansje det blir en skvett alkohol også, vi får se hva som passer
FireWalk skrev:Ja, håper på en dag/natt i nermeste framtidpredator skrev:Mangler enda masse vesentlige carbondeler før ting kommer påBare å si ifra! Må få til noe før snøen kommer iallefall![]()
Blir å sette på alle delene neste år, kansje senvåren når bilen skal lakkeres![]()
Blir vel den eneste i landet som ser slik ut (I første omgang iallefall)
Blir en Ålesundstur ganske så snart. Skulle jo lære med å råne i Ålebyen du og Ad92![]()
Kansje det blir en skvett alkohol også, vi får se hva som passerEn skvett alkohol er jo obligatorisk.
Andrepedersen skrev:Synes bilen din var ganske fin i motorrommet jegTakker for det. Er en hel del ting til jeg må gjøre for å bli fornøyd. (Motorbytte pluss det som følger med og ledningsrydding )
Men, et spm: Hva er den slangen du har kobla til med en Tkobling fra dumpen og vidre? den sorte slangen.. ? Om du sjønner hvilken jeg mener
predator skrev:Andrepedersen skrev:Synes bilen din var ganske fin i motorrommet jegTakker for det. Er en hel del ting til jeg må gjøre for å bli fornøyd. (Motorbytte pluss det som følger med og ledningsrydding )
Men, et spm: Hva er den slangen du har kobla til med en Tkobling fra dumpen og vidre? den sorte slangen.. ? Om du sjønner hvilken jeg mener
Den svarte slangen er en slange til den elektroniske boostcontrolleren (HKS EVC-S)
Andrepedersen skrev:Var faktisk Firewalk som hjalp meg å montere denpredator skrev:Andrepedersen skrev:Synes bilen din var ganske fin i motorrommet jegTakker for det. Er en hel del ting til jeg må gjøre for å bli fornøyd. (Motorbytte pluss det som følger med og ledningsrydding )
Den svarte slangen er en slange til den elektroniske boostcontrolleren (HKS EVC-S)
Okeida skjønner jeg ! Mye stress å få den montert ? Og hvor kjøpte du bc'en din ?
Motorbytte også ?:O
Forresten, hvor bor du ? såg du hadde vært på besøk hos firewall i ålesund og jeg bor ikke så langt unna, så hadde vært morro å fått til et lite "toyota meet"
Andrepedersen skrev:Hehe, OKSkal ikke være redd for det. Har sine skjønnhetsfeil min også. 2 små bulker ved bensinpåfyllingen, samt noen små riper i lakken her og der. Skal lakkere neste år jeg da. Ser ikke vitsen nå når det blir vinter. Blir til våren. Heller sette den inn til tecktylering nå snartJa, trur han er passe dyktig når det gjelder slike ting
Ja, det må du ta å gjøre. så får vi oss et lite treff ! men, får håpe bilen min bli lakka før den tid. Slik at deres biler ikke skiller så aaaaaalt for mye ut ifra min
predator skrev:Ja, lurer faktisk også på å lakkere til neste år. Men, får seAndrepedersen skrev:Hehe, OKSkal ikke være redd for det. Har sine skjønnhetsfeil min også. 2 små bulker ved bensinpåfyllingen, samt noen små riper i lakken her og der. Skal lakkere neste år jeg da. Ser ikke vitsen nå når det blir vinter. Blir til våren. Heller sette den inn til tecktylering nå snartJa, trur han er passe dyktig når det gjelder slike ting
Ja, det må du ta å gjøre. så får vi oss et lite treff ! men, får håpe bilen min bli lakka før den tid. Slik at deres biler ikke skiller så aaaaaalt for mye ut ifra min