Sex er oppskrytt :p Dessuten, om man er singel så forandrer jo spillereglene seg litt: Med en gang man kommer så begynner man å tenke på å gå...
Noen ganger får man komme, men får ikke gå. Andre ganger må man gå uten å få komme, alt ettersom hva slags nøkkelhull man treffer på. eh, jeg mener så klart nøkkelperson.

Nei! hold dere til NEVEN gutter! Den kan dere alltid stole på. Og man har alltid sex med en man virkelig liker, og man blir alltid ferdig, samt man trenger ikke gå.
Selv går jeg konstant rundt med slike manualer som man kniper på for å trene opp neve-musklene. Trangere blir det ikke. Kunne klemt livet ut av en ulv med en hand på ryggen! Ikke noe mus som kan komme i nærheten der iallefall, sånn rent kvalitetsmessig.
Men seriøst. Man gir og man tar. Er man i et forhold er det greit å bare gi noen ganger også, og andre ganger kan det være greit å få og andre ganger gjør man som staten, gir og tar med begge hender og møtes på målstreken.
Og er man singel, vel.. Da må man vel egentlig bare velge om man vil være en slik som gresser rundt litt her og der eller finner noe å drøvtygge på
Selv er jeg av typen som syntes det er kjekt å gi bort flotte julegaver. Da vet jeg alltid at jeg får noe flott tilbake. Den filosofien fungerer greit på soverommet også