TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• SK Brann, Bærgens stolhet :)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #364088  av Teamany

hehe..ser dere har hatt det gøy her ja :)

men men, bare for å si det sånn; Vi bergensere er fremdeles her med beina godt planta på jorda..Ingen som skriker om gullet, men alle er kanskje litt redd for nedrykk ja. Er jo litt bra da i desse dårlige tider at Molde ligg under Brann :D

Hadde vi fått vekk Opdal, Bakke, El Fakiri og Einarsson så så hadde SKB spart litt på utgiftene.
Korcsmár har signert låneavtalen med SKB ut sesogen, så da er backrekka sikra og Austin kan begynne å fucke til midtbanen igjen :)

Molde kommer til byen 1 August for å kjempe seg ut av bunnstriden, men håper å tror at SKB vil vise litt av det som bor i klubben....( HÅPER VI ) :twisted:

Men men, dere får no forsette å le av SKB Brann, Bærgens stolthet, så snakkes vi :) :mrgreen:
 #367855  av Teamany

Ikveld er det kamp mellom Brann og Viking på Brann Stadion,
Bildet ble tatt på Brann treningen idag, ser da ikkje så veldig positivt ut nei.. :lol:
Vedlegg
Brann.JPG
Brann.JPG (85.29 kiB) Vist 5915 ganger
 #369631  av predator

RBKRBKRBKRBKRBKRBKRBKRBKRBKRBK :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 #370067  av Teamany

Opp igjen til dere RBK fans...

HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA

Trudde faktisk Rosenborg hadde nok styrke og bredde i laget til å slå Follo, men den gang nei... :twisted:

Cup finale mellom Strømsgodset og Follo, dette blir bra :) Hadde vert kult om SIF gjekk på ein smell også.

Bare lurer på ein ting; Kor mykje betalte dere dommeren i kampen mot Brann??
 #370134  av chris

Teamany skrev:Opp igjen til dere RBK fans...

HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA

Trudde faktisk Rosenborg hadde nok styrke og bredde i laget til å slå Follo, men den gang nei... :twisted:

Cup finale mellom Strømsgodset og Follo, dette blir bra :) Hadde vert kult om SIF gjekk på ein smell også.

Bare lurer på ein ting; Kor mykje betalte dere dommeren i kampen mot Brann??
Vi tåler å gå på en smell, uten at vi må beskylde halve verden for å være korrupt.. i motsetning til storkjeftede bergensere som ikke skjønner at nedrykk nærmer seg - og som utelukkende skyldes kontinuerlig rævva spill ;)
Uansett hvordan man snur og vender på det har ikke RBK tapt en bortekamp i serien på 2 år, og tapt bare 1 kamp hjemme på de samme 2 årene (som faktisk skyldes en dommertabbe).. Brann har ikke helt den statistikken å stille med :P
Det med Follo burde egentlig være et ikke-tema, men en ting skal Follo ha.. selv om RBK ikke spilte sånn de burde (hadde jeg vært leder i RBK hadde jeg trukket samtlige av spillerne som var på banen i lønn), så spilte faktisk Follo jævlig bra - langt over "normal evne". De slo også ut Lillestrøm, og er fullt i stand til å slå ut Godset i finalen.. det som er mest sprøtt med dette er at Follo kan spille kvalik om Europa League neste år om de vinner :P
Jeg heier på Follo i cupfinalen! :P
 #370135  av Teamany

Greit da e mykje storkjæfta bergensara rundtom i norge ja,og brann ligg dar dei ligg..men men...sånn e no då eingang :)
Holder med SIF i cupen :)
Og ja, er forbanna irriterende at RBK er så umennesklig gode, men så e da no sånn at klubben i mitt hjerte er Brann, og kommer til å holde me de i tjukt å tynt:)
er det samme som eg har sagt om SKB dei siste årene... Prestasjonsbonuser hadde blitt innført istedenfor vanlig lønn. og daukjøtt som ikkje presterende late spillere sku vert sparka til pokker`n i vold vekk fra stadion..
Men men, SKB kjem vel tilbake ein gang,om sånn ca 42 år eller nokke sånt.. E vel da som e standar`n??

Mvh
Stian
SKB supporter :)
 #370138  av chris

Teamany skrev:Greit da e mykje storkjæfta bergensara rundtom i norge ja,og brann ligg dar dei ligg..men men...sånn e no då eingang :)
Holder med SIF i cupen :)
Og ja, er forbanna irriterende at RBK er så umennesklig gode, men så e da no sånn at klubben i mitt hjerte er Brann, og kommer til å holde me de i tjukt å tynt:)
er det samme som eg har sagt om SKB dei siste årene... Prestasjonsbonuser hadde blitt innført istedenfor vanlig lønn. og daukjøtt som ikkje presterende late spillere sku vert sparka til pokker`n i vold vekk fra stadion..
Men men, SKB kjem vel tilbake ein gang,om sånn ca 42 år eller nokke sånt.. E vel da som e standar`n??

Mvh
Stian
SKB supporter :)
Jepp, skjønner ikke at det ikke er innført mer prestasjonslønn i fotball. Når man presterer slik man gjorde mot Follo, så er ikke det verdt flerfoldige millioner i årslønn, for å si det sånn.. Slike kamper burde vært 0 i lønn.. så skal du se de hadde løpt litt ekstra i viktige settinger.

Mvh
Christian, RBK supporter og Kjernen-medlem ;)
 #370145  av inzane2012

syns det burde vert ett lønnstak i fotballen som gjaldt hele verden jeg :) MAKS 500k i årslønn uansett... den jobben dissa fotball spillerne gjør, gjør dem slettes ikke fortjent til den usannsynlig latterlige høye lønningene spillerne i toppdivisjoner rundt om i europa og resten av verden får... springe rundt på ei bane og leike seg med en ball...
 #370163  av Teamany

For å se da sånn.... Brann hadde spart mykje penga sia 2007 viss dei hadde innført prestasjonslønninger!!!
 #386173  av rx300

Bare fant frem denne tråden igjen jeg... helt tilfeldig liksom. :mrgreen:
 #386709  av Teamany

hehe...Tusen Takk Rx300:)
Denne hadde eg nesten glømt!!
Men som dere sikkert veit så er det på`n igjen med oppdateringer, kritikk og ros.

For det første var det utruligt deiligt å slå sjølvaste Rosenborg, heima på staddaen I SERIEÅPNINGEN!!
For dere som trudde at dette var ein "one-time-happening" så klarte pokker`n steike vi å følge dette opp med ein veldig sterk borteseier mot LSK :)
Og til no, så vil eg ikkje sei desse to "gullkandidatene" i tippeligaen gjer da så forferdelig sterkt!
RBK ligg med 0 poeng på 2 kamper, Vålerenga har vel 3 poeng!
Desse to skulle jo egentlig ha vert på topp når vi går inn i 3 runden.
Som vi alle veit, gjekk jo VIF på eit kjedeligt tap mot Stabæk i går der VIF sto for målet :lol:

Idag håper eg Brann følger opp med spill vi har sett i de to forrige rundene med mål både fra OJOJOJOJOJO, Gusta og Holmvik og kanskje eit par backer :)
Er gøy med gratisspillere...eller hur?? :)
 #386743  av Teamany

Hmm...jan..nei, dette gjekk no ikkje sånn som eg hadde håpa på nei..
God i første, labert i andre. Men no e da no ein gong sånn at ein kan ikkje vinna kver gong.
FFK fekk eit mål, det gjorde ikkje SKB..That`s life, it suck but it`s the reality! :evil:

Vi ser vidare te neste kamp mot Haugesund som kan bli ein lika spennendes kamp...

PS: Bently virka litt "lost"...det gjorde han i sist kamp også, håper han får opp dampen slik som hans landsmann....

Mvh
Stian
SK Brann :)
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21