TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• S 2009 Avensins stv

• For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #365809  av ErikG

Har nå bestemt meg for å selge Avensisen min. Det er en sen 2009 hvit Toyota Avensis Advance stv med Navi. 1,6. 135hk. I god stand, 2 pokaler på Gatebil Våler. Ingen feil eller mangler, 2 år igjen med fabrikkgaranti. Gått snart 13000km, første service blir selvfølgelig tatt før salg.

Det som er gjort med den:
Toyota Motorsport frontleppe
Toyota Motorsport grill
Toyota Motorsport sideskjørter
Toyota Motorsport bakleppe
Toyota Motorsport senkesett
Karbonfoliert tak
Montert orginal USB connector så kan spille all musikk fra usb pinne
Bagasjeromsmatte
Beskyttelseslist bakfanger
Xenon i spredere

Noen bilder:
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Vinter felger
Bilde

Selges her for 340 000,-

Show and shine tråd viewtopic.php?f=62&t=33819
 #366644  av ErikG

Går nå for 330 til ts-ogn medlemmer...
 #370179  av junkern

fått solgt den eller?
 #370188  av Fred

Lurer på å kjøpe meg noe i likheten, men veit du hva som er forskjellen på de to senkesettene i A2A`n? Et som det står "heavy" på og et "std" eller noe... Forskjell på høyden eller stivheten?
 #370189  av inzane2012

en på jobben er på utkikk etter ny bil, og denne tror jeg han hadde likt meget godt :) skal ta å vise han tråden på mandag :)
 #370194  av 2fast4u

Fred skrev:Lurer på å kjøpe meg noe i likheten, men veit du hva som er forskjellen på de to senkesettene i A2A`n? Et som det står "heavy" på og et "std" eller noe... Forskjell på høyden eller stivheten?
Light/medium er til 1,6 og 1,8 bensin
og Heavy er 2,0 bensin

:wink:
 #370199  av ErikG

Kjører heavy jeg på 1,6. Er vel stivere og etter hva jeg har erfart med tidligere tte senkesett er at de er så mjuke at du føler du kjører båt.... Mitt er dog litt justert foran for riktig høyde.....

Bilen blir beholdt, nye planer er lagt for den som ihvertfall blir unikt i Norge regner jeg med.....