TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bsbildeler sin nye nettside

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #370284  av celicat23

Tok en kjapp test på volkswagen golf år 2000, og fikk at de hadde 1 bodykit på fjernlager når det var sortert med "vis kun lagervare". Når jeg valgte "vis alt" så kom det ikke opp ett eneste bodykit.

Var ikke så veldig tungvind side, men den fungerte vel ikke akkurat best..
 #370285  av inzane2012

har egentlig altid syns av BSbildeler har hatt ei ganske dårlig og tungvindt hjemmeside... pluss at di er ufattelig treige...
 #370289  av predator

Bestilte meg eksos fra de for 3 dager siden jeg. De hadde det på lager da, så fikk sporingsnr en time etterpå :mrgreen: Nytt HKS eksos.
 #370290  av inzane2012

predator skrev:Bestilte meg eksos fra de for 3 dager siden jeg. De hadde det på lager da, så fikk sporingsnr en time etterpå :mrgreen: Nytt HKS eksos.
jeg bestillte pipercross viper filter av di, tok 6mnd før jeg fikk det, sendte mail til di annahver uke til slutt, og fikk til svar hver gang at det skulle komme om ca 2-3 uker...
 #370293  av hmsilset

Hvist du er 12 år og vet hvilken bil du skal ha og finner delene du vil ha hos bs-bildeler, så bestill med en gang er mitt tips.
 #370295  av inzane2012

hmsilset skrev:Hvist du er 12 år og vet hvilken bil du skal ha og finner delene du vil ha hos bs-bildeler, så bestill med en gang er mitt tips.
hehe, helt enig :) di er rimelig treige, og det virker som det meste di har på lager, er bare sånn universal dritt...
 #370328  av predator

Vet av erfaring at de er treige på ting de ikke har på lager.
Bestilte selv en Greddy frontleppe hos de , og skulle ta 3-4 uker før jeg hadde den hjemme.
Avbestilte den etter 2,5mnd ventetid, og kjøpte heller ei fra england i carbon. Tok 3,5 uker.. :lol:
 #370387  av chris

Ikke så uvanlig at det er lang ventetid hos firma som ikke har råd eller mulighet til å ha eget lager. Det er mange slike i vår bransje også.. lager en "nettbutikk" på gutterommet, og bestiller varer kun på bestillinger.. i mange tilfeller får man ikke avtaler med norske leverandører (fordi leverandørene ikke ser på de som seriøse nok, evt ikke er kredittverdig), og da må man bestille fra utlandet. Jeg er av den oppfatning av at hvis man skal ha en nettbutikk, så må man ha lager.. ellers er det useriøst.

Jeg har selv ingen erfaring med bs bildeler, så det jeg skrev over er generelt, og bare kommentarer ut i fra hva andre har skrevet tidligere i denne tråden.
 #370423  av inzane2012

er nok ikke så dumt det du sier nei chris.
er jo ganske dyrt å ha ett stort varelager, og BSbildeler prøver vel å ha ett ganske "lite" varelager for å holde noe av prisene nede, men det får jo vi som kunder svi for når det kan ta ( i mitt tilfelle) nesten ett halvt år å få ett f***ings luftfilter...
 #370441  av ArildM

2 Gode bilder på dette:
Bilde
Bilde

Erstatt med Service - Utvalg - Priser

Du kan få:
- God service og pris, men da får du dårlig utvalg
- God service og utvalg, men da får du dyre priser
- Godt utvalg og pris, men da får du dårlig service

Her får man aldri i pose og sekk. BSbildeler er billig og har stort utvalg, ergo er det nesten umulig å få til bra service på alt de selger.
 #370522  av chris

Hehe, bildene der stemmer faktisk veldig bra.

Det å ha god service og bra utvalg koster utrolig mye penger og ressurser. I norge har det blitt en trend blant forbrukere at man er ikke interessert i å betale for service. Man skal ha lavest mulig priser - men samtidig skal man ha best mulig service og umiddelbar levering - i tillegg til topp utvalg så klart.
Vi har mange kunder innom som har kjøpt noe billig dritt andre steder - men siden de ikke får service og hjelp på den aktuelle butikken kommer de til oss. Betale skal de så klart ikke gjøre, de skal bare ha hjelp - selv om de aldri har kjøpt noe som helst hos oss. :roll: