TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• castrol celica

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #370405  av MOTORSPORTHUSET

bremser foran ferdi.
spacere foran ferdig.
alle 4 kalipere blitt røde.
sperre bak ferdi esab.
dørtrekk ferdig.
aksel manskjetter ferdig

gjenstår:
eksos
nye felger
spacerene bak nye på 30mm.
bakluke et til omstøping til glassfiber

klar for skikkelig prøvetur snart.

har en kamerat som skal ordne youtube film fra dette og bremsinga.
 #370749  av sleeper

MOTORSPORTHUSET skrev:ah deili og kjøre st185 med sperre og gode bremser og 900hk.....

Hvordan holder senter diffen din da?
 #370772  av sleeper

Finnes svært få alternativer der, ( som ikek innebærer og bruke xtrack kassene som koster MYYYYYYYYE spenn.. )

Eneste alternativet jeg har funnet ( som jeg regner med jeg går for selv) er og få byttet olja i diffen, og strammet opp den.. ( dette er egentlig en stor jobb da diffen i utgangspunktet er en lukket enhet, så det må maskineres opp og sveises.. )
Har funnet et firma i australia som vissnok har gjorde dette på en del grp,n toyota biler, som kan gjøre dette. de hadde vist alt av spec`S på dette så du kunne bestemme hvor stram den skal være..

Kan si ifra til deg når jeg vet no mer ang dette..( er rimelig sikker på at du kommer til og merke at diffen ikke helt holder følge hvis du får deg noen slicks og kjører f.eks drag med den.. )
 #370774  av MOTORSPORTHUSET

får håpe at det går bra.
bare en måte og finne ut på.
bilen har jo en fordel med at den er veldig lett. og jeg kommer nok bare til og bruke gatedekk intill videre.
 #370782  av Mr_Storbrua

SINNSYKT :) :)
 #370796  av Mr_Storbrua

skikkelig grombørse dette :) Er nesten så jeg må tat turen til rudskogen når du skal teste :)
  • 1
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 90