TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ny laptop

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #370661  av ArildM

Godt å høre at flere deler erfaringen vår med Asus :)
Og Marius, den ION pc'en har jaggu vært lenge ubekreftet, flere mnd nå.
Alle de får inn går rett ut til folk som allerede har bestilt, så her klarer de vistnok ikke å få inn nok pc'er :roll:
 #370667  av Mr_Storbrua

ArildM skrev:Godt å høre at flere deler erfaringen vår med Asus :)
Og Marius, den ION pc'en har jaggu vært lenge ubekreftet, flere mnd nå.
Alle de får inn går rett ut til folk som allerede har bestilt, så her klarer de vistnok ikke å få inn nok pc'er :roll:
Hva mener du om den brukte laptopen jeg fant på finn arild?

Er kanskje litt lite info om den men. Er så greit at den befinner seg i arendal, siden jeg bor der selv...
 #370668  av celicat23

ArildM skrev:Og Marius, den ION pc'en har jaggu vært lenge ubekreftet, flere mnd nå.
De fikk inn 50stk for en stund tilbake, så tenkte jeg hadde litt tid på meg og bestille men de forsvant fort som f**n. Tror det er flere som har lest omtaler av den :)
 #370674  av ArildM

Skeptisk på brukt PC via finn, men om det er den med garanti så hvorfor ikke. Du har en billig PC i 6mnd i alle fall.
 #370683  av Mr_Storbrua

ArildM skrev:Skeptisk på brukt PC via finn, men om det er den med garanti så hvorfor ikke. Du har en billig PC i 6mnd i alle fall.
Jeg får ringe han å spør hvor gammel den er da.. :)
 #370794  av Mr_Storbrua

den var ca ett år gammel.. ga 1500,- for den, kan vel ikke være så galt..

Er fornøyd så langt hvertfall :)
 #370815  av MR2i

Bærbar med 6 mnd garanti for 1500,-... hva mer kan man forlange? :)
Helt greit til å surfe med i hvertfall..
 #370816  av Mr_Storbrua

ja, hadde egentlig ikke noe krav til pc, jeg kan ikke høre den (i motsetning til den stasjonære) så da er alt tipp topp. Hvor lang garantitid er det normalt på en pc?

Blir kun surfebruk ja. Så blir den stasjonære satt bort å blir vel da brukt til bittelitt gaming, men eller "kontorpc" tikoblet skriver å sånn..
 #370846  av ArildM

Asus og Toshiba har 24mnd fra fabrikk
Dyre lenovo har 3 år, mens resten har 12mnd.
 #370886  av Mr_Storbrua

aha. takk for info, så satser jeg på at jeg ikke trenger noe garanti..
 #370895  av mr2storbrua

ArildM skrev:Dyre lenovo har 3 år, mens resten har 12mnd.
Mener du her at lenovo, som er en dyr maskin, har 3 års garanti, eller at de dyre lenovo'ene har 3 års garanti, mens de vanlige lenovomaskinene har 12 mnd? Er ikke ThinkPad en dyr lenovo (er vel hvertfall god kvalitet)?
 #370914  av ArildM

Billig Lenovo = 12mnd
Dyr Lenovo (De dyrere modellene av Thinkpad blant annet) = 36mnd
Bare å gå inn på feks komplett.no så står garantitidene i klartekst :)
 #371011  av chris

ArildM skrev:Billig Lenovo = 12mnd
Dyr Lenovo (De dyrere modellene av Thinkpad blant annet) = 36mnd
Bare å gå inn på feks komplett.no så står garantitidene i klartekst :)
Vel verdt å merke seg at de fleste feil som kan skje med en PC vil gå under reklamasjonsloven - som i Norge på akkurat disse produktene er 5 år.