TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Mujaffa + mr2

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #371425  av Noxan8

haha, denna ble forsøkt solgt under "special edition" for rundt en mnd siden..
 #371444  av ad92

Va i alle verden har han montert lys på taket eller er det bare meg? :lol:

Mr2 uten spoiler ser jo helt f*** ut for det første. Og stylingen er jo så pimp man får det :lol: hjelper ikke akkurat på at interiøret ser ut som de er tatt rett i fra en pakkis bmw :lol:

off synst synd i den mr2n :( smakløst er rette ordet for denne bilen :?
 #371450  av James

:shock: :roll:
 #371458  av MRPETTER

ad92 skrev: hjelper ikke akkurat på at interiøret ser ut som de er tatt rett i fra en pakkis bmw :lol:

off synst synd i den mr2n :( smakløst er rette ordet for denne bilen :?

legg merke til navn på selger :roll:

Det er rette ordet vil jeg si ja : )
 #371459  av Daniel HS

Blir i det minste sett i mørket med den bilen og de lysene da................................................................
 #371460  av ad92

Ser vell mer ut som ett romskip som kommer kjørende :lol:
 #371469  av FireWalk

dette var som å se helten dø!
Sist redigert av FireWalk den 12 okt 2010 15:42, redigert 1 gang totalt.
 #371470  av FireWalk

jeg respekterer at folk har forskjellig smak. Men dette tar kaka! Man må gjerne råne opp en volvo240. Men slikt gjør man bare ikke med en klassiker som mr2! Man ville jo f.eks aldri funnet på å gjøre noe slikt med en gammel ferrari f.eks.. Eller, denne fyren kunne vel kanskje det. Ble helt satt ut av dette her. Dødninghode i sigarett tenner, horelys over alt.. Eneste som var gjort riktig på denne bilen er vel setene som var trukket om. nå ble jeg rett og slett skuffet og trist. Dette er fy fy! Håper ingen her inne finner på å gjøre noe slikt med bilen sin.. I mine øyne er den bilen der så godt som kondemnert!
 #371471  av predator

FireWalk skrev:jeg respekterer at folk har forskjellig smak. Men dette tar kaka! Man må gjerne råne opp en volvo240. Men slikt gjør man bare ikke med en klassiker som mr2! Man ville jo f.eks aldri funnet på å gjøre noe slikt med en gammel ferrari f.eks.. Eller, denne fyren kunne vel kanskje det. Ble helt satt ut av dette her. Dødninghode i sigarett tenner, horelys over alt.. Eneste som var gjort riktig på denne bilen er vel setene som var trukket om. nå ble jeg rett og slett skuffet og trist. Dette er fy fy! Håper ingen her inne finner på å gjøre noe slikt med bilen sin.. I mine øyne er den bilen der så godt som kondemnert!
Vurderer sterkt å bruke den som mal når jeg skal style min etter lakkering :mrgreen: Må nesten kontakte fyren for å høre hvor han har fått tak i den uber feite sigg tenneren. :lol: Man får ikke fyr på røyken på skikkelig måte hvis man ikke stiller opp på streeten med noe annet enn denne ...
 #371472  av FireWalk

jeg syntes det eneste humane her må være å kondemnere den. Jeg mener, man lar jo ikke kjeledyret sitt lide? Man tar det med til legen og avliver det for å får slutt på lidelsen. Jeg håper noen kan kjøpe denne bilen og kondemnere den. Hold gjerne en liten seremoni og la den så få hvile.. Amen. Dette er jo direkte vondt å se på..
 #371474  av MRPETTER

FireWalk skrev:jeg respekterer at folk har forskjellig smak. Men dette tar kaka! Man må gjerne råne opp en volvo240. Men slikt gjør man bare ikke med en klassiker som mr2! Man ville jo f.eks aldri funnet på å gjøre noe slikt med en gammel ferrari f.eks.. Eller, denne fyren kunne vel kanskje det. Ble helt satt ut av dette her. Dødninghode i sigarett tenner, horelys over alt.. Eneste som var gjort riktig på denne bilen er vel setene som var trukket om. nå ble jeg rett og slett skuffet og trist. Dette er fy fy! Håper ingen her inne finner på å gjøre noe slikt med bilen sin.. I mine øyne er den bilen der så godt som kondemnert!

agreed!
 #371489  av Daniel HS

FireWalk skrev:jeg syntes det eneste humane her må være å kondemnere den. Jeg mener, man lar jo ikke kjeledyret sitt lide? Man tar det med til legen og avliver det for å får slutt på lidelsen. Jeg håper noen kan kjøpe denne bilen og kondemnere den. Hold gjerne en liten seremoni og la den så få hvile.. Amen. Dette er jo direkte vondt å se på..
Evt kjøper den og la den få de medisinene den trenger for å bli bra igjen...
 #371523  av MRPETTER

Daniel HS skrev:
FireWalk skrev:jeg syntes det eneste humane her må være å kondemnere den. Jeg mener, man lar jo ikke kjeledyret sitt lide? Man tar det med til legen og avliver det for å får slutt på lidelsen. Jeg håper noen kan kjøpe denne bilen og kondemnere den. Hold gjerne en liten seremoni og la den så få hvile.. Amen. Dette er jo direkte vondt å se på..
Evt kjøper den og la den få de medisinene den trenger for å bli bra igjen...

Vet ikke helt åsse medisin det skulle bli men... :roll: