TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Mujaffa + mr2

  • Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #371715  av Sven
 
marlboro1310 skrev:Litt ekstrem farge, og litt vel mye plastikk for min smak...men at ombygg med turbo er godkjent i vognkort er i disse tider ett tegn på en selger med vilje, og hode...

:wink:
Cherry er levert originalt med turbo også :wink:
 #371717  av marlboro1310
 
Mulig det, MR2er er også levert med både turbo og kompressormotorer, men å ha det stempla som godkjent ombygget er en helt annen sak...
 #371721  av celicat23
 
marlboro1310 skrev:Mulig det, MR2er er også levert med både turbo og kompressormotorer, men å ha det stempla som godkjent ombygget er en helt annen sak...
Nissan cherry turbo ble vel solgt i Norge ny (?), så da er det jo litt lettere å få godkjent. Og kanskje Nissan Norge er litt mer samarbeidsvillige enn toyota Norge (som ikke er interessert i noe annet enn å selge prius og avensis til gamlinger...)
 #371727  av marlboro1310
 
Fremdeles en mulighet for det, men bare at det er godkjent viser at eieren bryr seg om å ha ting på stell, det er det jeg sikter til...bilen var fæl i seg selv, men med en annen farge og noe mere originale fangere ville det der være en moro bil.
 #371808  av Sven
 
celicat23 skrev:
marlboro1310 skrev:Mulig det, MR2er er også levert med både turbo og kompressormotorer, men å ha det stempla som godkjent ombygget er en helt annen sak...
Nissan cherry turbo ble vel solgt i Norge ny (?), så da er det jo litt lettere å få godkjent. Og kanskje Nissan Norge er litt mer samarbeidsvillige enn toyota Norge (som ikke er interessert i noe annet enn å selge prius og avensis til gamlinger...)
Det stemmer. At den er solgt ny i Norge altså, ang. samarbeidsvillighet kan jeg absolutt tenke meg at det også stemmer.

Men er selvfølgelig enig at det er positivt at eieren har fått gjort det skikkelig.
Ville bare nevne at han har hatt en del lettere jobb enn de med MR2 som gjør det samme :D