TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Tom's 3S-GTE- Litt hjelp?

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #371594  av mr2storbrua

Lyktene er universale, men står innstilt på RHD når de blir bestilt fra Rogue hvertfall. Dersom du bestilte fra Twosrus, er det kanskje vel så greit å spørre de. Er ikke sikkert Rogue er så villig til å hjelpe deg dersom du har kjøpt varen fra en annen plass, selv om twosrus sikkert har kjøpt fra Rogue. De har et litt strengt spamfilter også, jeg måtte ringe og få direkte e-postadresse til murphy fordi mine mailer gikk i spamfilteret. Men twosrus vet sikkert også hvordan det skal gjøres, og de er ganske raske til å svare.
 #371595  av Toms_3S-GTE

Jeg sendte mail til RS fordi det er RS eller RM som har utviklet lyktene. Mener at de burde svare selv om jeg kjøpte fra twos'r'us. Men dersom jeg ikke har fått mail imorra kommer jeg til å sende mail til twos'r'us ;)
 #371630  av inzane2012

Toms_3S-GTE skrev:nettopp, var derfor jeg sendte mail til de og hørte, men har ikke fått noe svar enda :/
drit i å send mail til rogue, bare ring dem med en gang, kommer gjennom med en gang da :P
 #371663  av Toms_3S-GTE

Neida, men det er lettere å skrive :P Men fikk rimlig kjapt svar fra twos'r'us :D
De skreiv at de kun bestilte rammen osv av RS og at de kjøpte inn egene Hella enheter som var LHD og E-merket.
De gjorde dette slik at lyktene skulle være Road Legal i USA :D

Så det skulle bare være å følge instruksjonene for RHD lyktene siden Hella enhetene ordner resten ;)
 #371664  av The Ghost

Er de vei lovlige i USA er de ikke det i Europa og visa versa, er ihvertfall sånn når det kommer UK <-> US ....
Noe du burde undersøke litt :D
 #371665  av mr2storbrua

The Ghost skrev:Er de vei lovlige i USA er de ikke det i Europa og visa versa, er ihvertfall sånn når det kommer UK <-> US ....
Noe du burde undersøke litt :D
E-merka lykter er lovlige i Europa :wink:
 #371666  av Toms_3S-GTE

E-merket og LHD er mer enn godt nok i min bok. Og hvem sjekker vel de lyktene så lenge de ikke blender motkommende trafikk?
Det står jo til og med Hella på glassene ;)
 #371668  av The Ghost

Mente jeg leste noe sånt på et forum når det gjaldt akkurat disse lysa, men det var med xenon lys på dem så har sikkert noe med det å gjøre :D
 #371704  av Toms_3S-GTE

The Ghost skrev:Mente jeg leste noe sånt på et forum når det gjaldt akkurat disse lysa, men det var med xenon lys på dem så har sikkert noe med det å gjøre :D
Du får de med H9 Halogen og HID pærer. Jeg har H9 halogen. HID (xenon) er sikkert ikke lovlig siden bilen ikke har lykte spylere osv ;)
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 27