lurte på akkurat det samme selv?? hvordan får du til det liksom?? sover vel ikke i samme seg og vel?? og hva om hu drar med seg den sexy dama hjem for å ha seg med ho? må du ut av kåken da? eller skal du bare sitte der å tvinne tommeltotta? eller vippe fram schoppen og ta noen drag mens du står på utsida av døra med ett glass inntill? eller krever du å få vere med på morroa?
Se her ja, det er godt å høre at det ikke bare er jeg som ser for meg slike situasjoner i sammenheng med å bo med en lesbisk eks
hehe, you're pussy-whipped, thats why hehe
hadde jeg vert i din situasjon, hadde jeg kasta hu ut uansett, kanskje gidd ho ett par uker maks på å finne seg en ny plass å bo, men thats it, og ho skulle fått værsegod fått sove på sofaen i mellomtia...
hvordan er TV situasjonen der da? eller har du flere tv'er?? om du bare har en kan jeg tenke meg det blir noen anstrengte øyeblikk om kjerringa sitter å ser på favoritt programmet sitt så kommer du hjem og vil se film
Se der ja, ett par uker ja, det høres mer korrekt ut. Selv om jeg hadde vært veldig frista til å hive kjærringa på dør og sende tinga hennes ut mellom vinduet i andre etasje etterpå. Og ja sofa'n ikke minst sofa'n!
Når det kommet til TV situasjonen tror jeg at jeg hadde kjøpt inn den komplette samlingen av top-gear og kjørt konstant top-gear maraton med godt med lyd på anlegget til alle døgnets tider (Om ikke dama er motor interisert da). Ellers hadde det vel gått i kanalen kvinner skyr værre enn pesten, nemlig Discovery channel!
Er kanskje bare meg, men jeg hadde ikke funnet meg i stort om jeg hadde vært i dine sko Arild. Samme hvor mye følelser som fortsatt var igjen.
Jeg tro igrunn jeg hadde hivd hu på dør fortest mulig, og dersom "beistet" skulle finne på å okkupere leiligheten hadde jeg sørga for å invitere damer som var interiserte i meg(eller gode venninner som i det minste kunne latet som

) til meg hver dag, bare for å at hu ikke skulle ønske seg velkommen. Hadde okkupasjonen fortsatt hadde jeg ventet til hun var ute av huset, byttet alle låsene, pakket tingene hennes i esker og levert de hos foreldra
Er det bare meg eller har jeg stort potensiale for å være ond?