TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #372041  av Noxan8

Vinterveger + MR2 = JÆÆÆÆÆÆÆææææææÆÆÆveli gøy ^^, :d:D:D
 #372052  av inzane2012

skjønna ikkje helt hva skatte etaten styra med jeg... fikk ett brev til av di, der stod det: Det er videre blitt innrapportert korrigert lønns- og trekkoppgave i form av minusoppgave fra NAV med 12800. Post 2.1.1 i selvangivelsen vil derfor bli redusert med tilsvarende beløp...

og med flaksen min så blir vel det beløpet der trukket fra di 13500 jeg egentlig skulle få :(
 #372100  av inzane2012

sitter her å ser på nyhetene om bråket nede i frankriket, og en ting som slår meg...

hvorfor i HELVETTE skal idiotene som demonstrere gå til angrep på bilene til folk? hva faen hjelper det?? skulle ledd meg skakk ihjel om di idiotene som springer rundt og velter biler, setter fyr på di, knuser rutene osv kommer hjem og finner sin egen bil utbrent sammen med alt di eigde...

makan til tullinga!!!!!!!!
 #372113  av Toms_3S-GTE

Jeg har idag funnet ut at de fleste bergensere ikke kan kjøre på snø/slaps føre med sommer dekk (eller vinterdekk for den sakens skyld) :D Jeg har herjet rundt i bergen og omegn i min super spreke Opel Combo 1,3 TDI med "sommer-slicksa" mine med +/- 1 mm spor i, mens folk i XC90'er rygger på e18, står fast i alt som heter bakker osv så fliser Comboen rett forbi :D Sånn er det når man kommer fra ett sted der det vanligvis 1 meter snø om vinteren og kommer til en by der det "aldri" er snø :P
 #372141  av ArildM

+1 på den! Kjører på sommerdekk jeg også, enn så lenge :roll:
Sist redigert av ArildM den 22 okt 2010 19:57, redigert 1 gang totalt.
 #372144  av M4ts

Jess, da er man blitt et år eldre, og polet står neste på liste :)
 #372146  av inzane2012

M4ts skrev:Jess, da er man blitt et år eldre, og polet står neste på liste :)
Gratulere til deg mats med 20års dagen :) endelig komt ut av di hersens tenåra :)

og gratulere til deg og Stiansen med bursdagen din :)
 #372150  av M4ts

takk takk :D hehe. Grattis til deg også Stiansen (glemte skrive det igår kveld). Fått første gave av mamma...en genser og 500kr :D kommer godt med på "polfærden" som man skal på senere idag
 #372157  av Andreazz

ArildM skrev:+1 på den! Kjører på sommerdekk jeg også, drifting går finfint det :) Saken er jo at man må kjøre etter forholdene, og når vinteren plutselig kommer så ser man jo virkelig hvem som kan kjøre og hvem som ikke kan det ^^

Det heter jo seg også det at man skal sko bilen etter forholdene. Så gjett hvem som får svi hvis du kommer på dine sommerdekk å blir innblandet i en hendelse med nautet som ikke kan å kjøre? :P
 #372160  av ke25-toyoglide

Eg vett, eg vett.
Men vil ikkje ødelegge spenninga for de som er så dumme å kjøre på sommerdekk, +1 eller +10.
99 av 100 ganger du er ute og kjøre og det er totalt kaos så går det helt fint på sommerdekk.
Det er ikkje for du er så fantastisk flink.
men når det er 100000 bilister på vegen så holder det at 1000 av de får problemer, då er det kaos.
Takk til alle de som kjører på sommerdekk og ikkje skor seg etter forholdene.
De 50 første ulykkene her som Viking hjalp igår. var det INGEN som hadde vinterdekk. ALLE hadde sommerdekk.
Det sier alt.
 #372221  av FireWalk

Sier bare SKÅL jeg! La igjen flere tusen kr på polet på torsdag.. Burde holde denne helgen iallefall.. :mrgreen:

Varmer opp til i morgne nå! Da skal det ta helt av! alltid like spennende å se om jeg våkner opp på søndagen.. :wink:
Vedlegg
Bilde179.jpg
Bilde179.jpg (351.56 kiB) Vist 522 ganger
Bilde722.jpg
Bilde722.jpg (303.7 kiB) Vist 522 ganger
Bilde721.jpg
Bilde721.jpg (205.17 kiB) Vist 522 ganger
Bilde720.jpg
Bilde720.jpg (212.67 kiB) Vist 522 ganger
Bilde717.jpg
Bilde717.jpg (269.71 kiB) Vist 522 ganger
  • 1