TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • castrol celica

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #371852  av MOTORSPORTHUSET
 
jeg hat tenkt mer på twin turbo men som men tenker som så at min turbo er jo for 1200hk
hadde jeg hatt en som dro maks 900som maks så ville jeg jo ha hatt mye bedre respons.

jeg vet ikke om jeg har plass til kompressor.. har aldri tenkt på det.
 #371853  av kennethx
 
Jeg har i allefall sett noen veldig interessante løsninger med kompressor+turbo. Er en smart måte å få opp trykket lagt nede i registeret, noe som igjen gjør at den store turboen får det den trenger for å komme i gang mye tidligere, og kanskje ikke er for stor like vel...men så var det plassen da. Hehe
 #371991  av MOTORSPORTHUSET
 
ja enten standard eller et utvalkt delesortemang som ble homologert.

jeg hadde litt tvil om mitt hydrayliske håndbrekk etter kontolørenes mening.
men på rally tok sjefen sjøl jan egil jensen.(sjefen på bilsportforbundet)og godkjente det. det var ok siden det lignet det homologerte brekket.

så speil burde være det minste problemet.
 #372306  av Drafter
 
Interessert i innbytte av god kjørt MR2 med en spinnville 156 skilpadde krefter? :D
Uten mellom legg så klart, heh!
 #372376  av twincam
 
var vell ment som en spøk å :lol:
  • 1
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 90