TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• MR2 Mk3 - JDM stuk

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #372327  av Tommydesu

Herlig smak.

Takata TE37's er rett og slett pr0n :)
 #372329  av ErikG

Så bilen din på Broom festivalen i går. Blitt PEN nå!!
 #372346  av JonEivind

ErikG skrev:Så bilen din på Broom festivalen i går. Blitt PEN nå!!
Takk takk :) På parkeringa eller? Skal nok opp på Oslo Motorshow på lillestrøm neste uke også, før jeg setter den inn for vinteren.
 #376053  av JonEivind

Vurderer å selge de røde oem setene som står i nå hvis det er noen som er interessert. Her er det egentlig bare å komme med bud, får nytt sete idag. Har bilen stående i larvik i vinter, så må hentes der evt.
 #376059  av ErikG

Er de nye stolene godkjente? Om de ikke er ville jeg beholdt orginalstolene for PKK.
 #376101  av predator

Dævven. No kjennt æ på mæ at æ vart missunnelig ja... Knalltøff stol... Får man de i skinn også? Pris på de? (Sparko er jo ikke på billigsalg akk)
 #376104  av JonEivind

predator skrev:Dævven. No kjennt æ på mæ at æ vart missunnelig ja... Knalltøff stol... Får man de i skinn også? Pris på de? (Sparko er jo ikke på billigsalg akk)
Takk, får ikke denne i skinn da må du opp på toppmodellen. Du kan sjekke prisen på Gundersen Motorsport ;) Ville heller betale litt mer og få noe jeg var fornøyd med, enn å kjøpe noen billigseter jeg ikke hadde vært fornøyd med. Hadde selvfølgelig mest lyst på bride-seter men da måtte jeg endel mer opp i pris.
 #376512  av celicat23

Setene så ut som de kledde bilen veldig bra. Mye bedre enn de små-triste orginal setene :)
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 17