TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• svart celica (gt4?) bergen

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #37211  av spkstrp

Har sett en slik en. Er ikke sikker på om det er turbo og firehjulstrekk men synes det ligner..

Har sett den kjøre inn ved NHH. Har også hatt den bak meg fra NHH i retning mot åsane.
Stikkord: Grise kjøring :twisted:
Har bestandig blåst forbi meg i hundre og helvette.
Noen som kjenner seg skyldig ? :wink:

Kjører selv en mørke grønn og champagne farga mr2

#37212  av kennethx

MK5 eller MK6?

Er det en GT4 så vil den ha "utsmykket" panser :D MK5 har Scoop, MK5 CS og MK6 har gitter og et lite hull ved siden av..

NA har "flatt" panser...

#37223  av CelicaTurbo

hm, har ikke sett noen svarte slike her i byen enda, kanskje en relativt "fersk" bil? :)

#37235  av Turbotrille

Jeg mener også å ha sett en Celica turbo sak i byn, mener det var en med samme karosseri som Carlos Sainz edition, er vel MKIV det?
Svart og sinnsykt hissig.
Stod på rødt lys mot Grieghallen etter Autodeler, da kom han fra den veien fra togstasjonen, hørte bare noe bråk, så kom det en svart i bil fra bak meg og stilte seg i feltet mot Åsane.

#37246  av kennethx

CS er MK5, ST185....Begynner å bli mange av dem i Bergen etter hvert må jeg si :shock: :shock:

#37254  av spkstrp

Turbotrille skrev: Svart og sinnsykt hissig.
Stod på rødt lys mot Grieghallen etter Autodeler, da kom han fra den veien fra togstasjonen, hørte bare noe bråk, så kom det en svart i bil fra bak meg og stilte seg i feltet mot Åsane.
Hehe høres ut som samme person :lol:
 #326945  av unzane

Var den med full styling var det nok gamlebilen min. Da var det isåfall en GT4 ja, med CS panser.
 #328445  av HC

fikk bilen min tilbake fra verksted for noen dager :) siden så har kjørt en god del ganger ned til åsane hehe
vist det var en svart st185 med lite skilt
 #328463  av James

HC skrev:fikk bilen min tilbake fra verksted for noen dager :) siden så har kjørt en god del ganger ned til åsane hehe
vist det var en svart st185 med lite skilt
Grattis :D må være herlig å ha den på veien igjen nå som sommeren er i gang! :)
 #328473  av HC

ååååååå det skal eg låve deg.pluss har bestilt litt nye deler så e konge dette :D
 #328476  av James

HC skrev:ååååååå det skal eg låve deg.pluss har bestilt litt nye deler så e konge dette :D
Good! :wink: Pass godt på den da !