TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #372532  av ErikG

inzane2012 skrev:
ErikG skrev:
Er det den turen som var avatert en del ganger i Autofil/Gatebil?
Et firma som drev med det tror jeg, alt var inkludert..
Mhmm
Nei, er ikke i regi Gatebil. Vi gjorde det selv så vi fikk bestemt det meste selv. Blir å møte en del av de som reiser med gatebil, men ikke noe mer. 3 dager til avreise nå bare!!

Også er det bare 2 uker hjemme når jeg kommer hjem før jeg drar på Essen motorshow i Tyskland. Blir ikke kjedelig det heller.....
du skal vel ikke innom Motorsport messa i Köln og da vel??
Nei, får holde nå. Skulle jeg dratt på noe mer har jeg mest lyst å dra på Tokyo motorshow. Men tror det blir litt vell kostbart...
 #372536  av kvass_st215

1 stk sinna mamma når sofaen og teppet var fullt av karbonfiber-kapp fra mandagens pusleprosjekt.. :lol:
 #372542  av Andreazz

kvass_st215 skrev:1 stk sinna mamma når sofaen og teppet var fullt av karbonfiber-kapp fra mandagens pusleprosjekt.. :lol:
Husk at karbonfiber fliser går som farlig avfall og ikke er særlig sunt å få i seg :wink:
 #372560  av Drafter

ErikG skrev:
Er det den turen som var avatert en del ganger i Autofil/Gatebil?
Et firma som drev med det tror jeg, alt var inkludert..
Mhmm
Nei, er ikke i regi Gatebil. Vi gjorde det selv så vi fikk bestemt det meste selv. Blir å møte en del av de som reiser med gatebil, men ikke noe mer. 3 dager til avreise nå bare!!

Også er det bare 2 uker hjemme når jeg kommer hjem før jeg drar på Essen motorshow i Tyskland. Blir ikke kjedelig det heller.....
Godt noen alltid må jobbe og holde Norge i gang da....
 #372591  av lexusmann

Fikk nye tv'n i dag ettermiddag...ser veldig bra ut, selv uten HD kanaler.... :wink:
 #372606  av Noxan8

noen som har lyst å bytte reg reima mi?
 #372613  av kvass_st215

Andreazz skrev:
Husk at karbonfiber fliser går som farlig avfall og ikke er særlig sunt å få i seg :wink:
støvsugeren ble min påtvungne bestevenn kort tid etter.. :wink: og jeg har jobbet en del med fiberoptikk tidligere, så jeg er fullt klar over faremomenter. Men
kvass_st215 skrev:1 stk sinna mamma når sofaen og teppet var fullt av karbonfiber-kapp fra mandagens pusleprosjekt.. :lol:
var bare så morsomt at jeg bare måtte si det høyt.. :lol:
  • 1
  • 626
  • 627
  • 628
  • 629
  • 630
  • 1174