TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• luftfilter....igjen

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #36891  av Tommy

nå har jeg tatt kontakt med flere leverandører, noen har jeg riktignok ikke fått svar ifra men bl.a powerzone og crazy tuning.de skulle ha fra 16oo til 1800 for k&n filter. Crazy tuning sa at det de skuille selge meg var et green cotton filter, ikke veit jeg om det er omtrent det sammen, men uansett.... synes det var noen som sa at du fikk k&n til ca 800????

eventuelt, hvor er dette??? :?:

#36908  av Phantom3D

K&N og greenfilter blir vel ca samme greia! Green brukes i rallybiler.. så jeg vil tippe de er bedre med tanke på å filtrere støv og skitt. 800 er litt billig vil jeg si. Jeg så på KN til min gamle BMW, det ble på 1400 + frakt ifra styling-tech.com

#36915  av CelicaTurbo

Tror jeg har hørt om folk som har kjøpt K&N for under en tussing tidligere men det er da generelle allround filtre fra dem, ikke ferdige kit som er ment for og tilpasset din biltype.. disse pleier å koste omtrent hva du har fått tilbud om ja.

#36916  av Amund

For nok green til rundt 5-600 skulle jeg tro.. og kn til omtrent det samme...

#36962  av CelicaGT

Fikk mitt apexi filter med feste braketter og rørstuss til temp føler for 1500 hos Powerzone, men det gikk 1/2 år før eg fikk det.
Eit universal filter koster veli ikkje meir enn 5-600.
Høyr med dei om dei har filteret på lager, visst ikkje: prøv å finne eit firma som har det på lager :D
Brukte sikkert like mykje peng på å ringe til powerzone for å purre som eit universal filter koster..... :?

#37295  av Tommy

da er det bestilt!! etter fem mnd fikk jeg tommelen ut av ræva! et green cotton kit, til ca 1400,- noen som har erfaringer med dette filteret??