Siden garasjen nå har mer enn en godbit tenkte jeg at jeg får holde prosjekt tråden om mr2en fri for andre bilder, og heller lage en egen tråd på show and shine om den andre bilen.
Mr2 tråden min finnes her: viewtopic.php?f=61&t=32640
Bilen er trolig landets eneste orginale blå bil i fargen tropical blue (lakkkode 8B6)
I tillegg har jeg nå fått en subaru impreza som bruks bil. Måtte nøye meg med dieselen, da jeg ikke hadde råd til wrx utgaven. Men dieselen ser hvertfall like brutal ut som wrx utgaven. I tilegg går dieselen egentlig veldig bra (150hk, 350nm, 0-100 på 8,7, og 0,55 i forbruk per mil.)
Bilen er en drøm å kjøre med passe sportslig styring og fjæring, samt at den egentlig går som et uvær og griper som bare det på snø.
Bilen har full utstyrspakke med det meste av tenklig utstyr.
Bilder av bilen:
Mr2 tråden min finnes her: viewtopic.php?f=61&t=32640
Bilen er trolig landets eneste orginale blå bil i fargen tropical blue (lakkkode 8B6)
I tillegg har jeg nå fått en subaru impreza som bruks bil. Måtte nøye meg med dieselen, da jeg ikke hadde råd til wrx utgaven. Men dieselen ser hvertfall like brutal ut som wrx utgaven. I tilegg går dieselen egentlig veldig bra (150hk, 350nm, 0-100 på 8,7, og 0,55 i forbruk per mil.)
Bilen er en drøm å kjøre med passe sportslig styring og fjæring, samt at den egentlig går som et uvær og griper som bare det på snø.
Bilen har full utstyrspakke med det meste av tenklig utstyr.
Bilder av bilen:
Vedlegg
Sist redigert av magnesmurf den 26 jul 2013 16:14, redigert 4 ganger totalt.
Ingen er tøffere enn toget! Hilsen lokføreren 
1995 Mr2 Gti.
2014 Lexus IS 300h F-sport.

1995 Mr2 Gti.
2014 Lexus IS 300h F-sport.