TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #373561  av ArildM

Han har i alle fall 15mill views på en av videoene sine så det er vel enda fler av disse nettkjendisene, sykt at 50cent plutselig joiner han da :lol: :mrgreen:
 #373573  av ad92

Han har i alle fall 15mill views på en av videoene sine så det er vel enda fler av disse nettkjendisene, sykt at 50cent plutselig joiner han da :lol: :mrgreen:
haha sykt at en *kremt* retard har fått kontakt med en verdensstjerne :lol:
 #373581  av inzane2012

ad92 skrev:
haha sykt at en *kremt* retard har fått kontakt med en verdensstjerne :lol:
er sikkert 50cent som har tatt kontakt :P
 #373582  av ArildM

Kan jo ikke nekte for at du må le av å se på han da :mrgreen:
Sto forresten i videoen at 50 var innom i forbindelse med et eller annet TV-show repportasje om karen.
 #373584  av inzane2012

ArildM skrev:Kan jo ikke nekte for at du må le av å se på han da :mrgreen:
Sto forresten i videoen at 50 var innom i forbindelse med et eller annet TV-show repportasje om karen.
lo så jeg holdt på å begynne å grine av den første videoen :) og tror det er det som er meningen og, tviler på at den lille karen, selv om han sikkert er litt "tilbakestående, mener at dette skal taes dønn seriøst :P
 #373587  av Drafter

inzane2012 skrev:
ArildM skrev:Kan jo ikke nekte for at du må le av å se på han da :mrgreen:
lo så jeg holdt på å begynne å grine av den første videoen :) og tror det er det som er meningen og, tviler på at den lille karen, selv om han sikkert er litt "tilbakestående, mener at dette skal taes dønn seriøst :P
Vet egentlig ikke om jeg skal le eller grine... :?
 #373601  av inzane2012

vertfall ingen grunn til å grine :) han har det sikkert dritkult der han sitter å lipsynker hjemme på gutterommet sitt, og siden han ikke skader noen, så syns jeg det er helt topp ;)
han vet vertfall hvordan han skal more seg selv
 #373686  av ArildM

Dæven det var dødt her i dag? Er alle på kanonfylla/ i motorprosjektgarasjen/ i dvalemodus for tia eller?
 #373730  av celicat23

Rett og slett av mangel på bra spill så tror jeg at jeg kjøper call of camping: glitch ops. Og for å unngå den frusterasjonen jeg gikk igjennom av modern campfare 2, med drittunger som bare glitcher og camper, så skal jeg KUN campe i black cocks. Skal finne meg en mørk krok å legge claymores over alt, og sitte klar med noob-tube og bare vente. For det er tydeligvis sånn cock full of doodie skal spilles.
 #373741  av Haugrud

celicat23 skrev:Rett og slett av mangel på bra spill så tror jeg at jeg kjøper call of camping: glitch ops. Og for å unngå den frusterasjonen jeg gikk igjennom av modern campfare 2, med drittunger som bare glitcher og camper, så skal jeg KUN campe i black cocks. Skal finne meg en mørk krok å legge claymores over alt, og sitte klar med noob-tube og bare vente. For det er tydeligvis sånn cock full of doodie skal spilles.
Hahahahahaha :D hva er nicket ditt a? så joiner jeg deg.. :P
 #373746  av ArildM

Og jeg kan ikke dramme i dag siden jeg skal være fadder på barndåp på søndag :cry: :lol:
 #373748  av celicat23

Haugrud skrev:Hahahahahaha :D hva er nicket ditt a? så joiner jeg deg.. :P
På x-box live så er det "mar1u5". Og det er ikke for å være L337 H4X00R 101!01!!!, men det var den nærmeste stavelsen av navnet mitt som var ledig. Vurderte noe "kult" nick, men dreit i det. De du møter som kaller seg SUPER MOTHERFUCKER HARDCORE DARK LORD PLANET KILLER pleier å være Børre på 14år som er redd mamma'n hans skal finne ut han har kjøpt spill med 18års grense.. Så kan like så godt bruke vanlig navn.

På playstation network så er jeg ikke sikker hva jeg har faktisk. Må i tilfelle tørke støv av ps3'n og starte opp driter'n, og det gidder jeg ikke :lol:
  • 1
  • 630
  • 631
  • 632
  • 633
  • 634
  • 1174