TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Noen som har sett Prius styling?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #81780  av Levia

Lurer litt på Prius som neste bil og lurte derfor på om noen visste om noe styling til den :D

(Fortrinnsvis til 1.gen men har du bilder av 2.gen med styling så er det alltid morsomt å se uvante stylede biler ;) )

Christian...

#81786  av Kebab gud

har jo Prius GT da ..
Bilde
[/img]
 #373891  av mr2storbrua

Ja, jeg vet at jeg drar frem en ekstremt gammel tråd, men denne artikkelen passa så bra her... : http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel. ... d=10011308
Bilde
Vet ikke helt om den ble seende noe bedre ut, men...
VGNett skrev:C&A er ikke hvilken som helst Custom Shop. Initialene står for Conversions and Accessories, og dette er en egen gruppe under Toyota Motor Corporation i Japan.
Noen som har hørt om C&A tidligere, eller vet noe om disse?
 #373903  av Levia

Hehe

Det ble ikke akkurat neste bil, men nå besitter jeg en hvit 2010 Prius Executive... :)
Lurer på å få på 19" på den, men foreløpig stopper pengeboka litt der :)

Christian...
 #373947  av mr2storbrua

EXS skrev:utrolig vulgær felger og styling på den siste der
Jepp, så ihvertfall ikke bra ut fra den vinkelen... Men den var visst på SEMA, så er mulig ErikG og Bugster(evt. andre som var der) har fått et annet inntrykk?
 #373961  av EXS

mr2storbrua skrev:
Jepp, så ihvertfall ikke bra ut fra den vinkelen... Men den var visst på SEMA, så er mulig ErikG og Bugster(evt. andre som var der) har fått et annet inntrykk?
så på litt større bilder av den og det er ikke noe og utsette på bygg kvaliteten.... men alikavel :mrgreen:
 #374133  av ErikG

mr2storbrua skrev:
Den var ikke noe fin live heller. Holder fortsatt knappen på at tommy kaira kitet er det peneste til gen3. Men er et par fine kit til også.