TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Mr2 fra gatebilmagasinet.

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #373913  av mr292

Hei, mener jeg så en sinnsykt fet rød Mk2 i gatebil magasinet for ca ett hallt år siden. bilen fikk premie som 2. plass i utstilling for en eller annen "tøffeste bil" pris :P
den var utstillt på det store/største biltreffet i danmark i vår/sommer(husker ikke hva det heter).
noen som vet om denne/har sett den på nettet? jeg har ikke klart å fiske opp noe fra nettet enda i hvertfall. hadde vært fint om det hadde vært mulig å få tak i ett bilde av bilen. og enda bedre om det finns "garasjetråd" på den :D
 #373923  av mr2storbrua

Mener jeg har sett den har blitt linka til tidligere her på forumet. Var omtrent i begynnelsen når jeg begynte her, så er noen år siden... Den konverteringa med t23 lykter er jo ikke akkurat vanlig, så ville prøvd å søke på det...
 #373925  av BrennaRacing

Har et bilde av den hvertfall. Hvis det var den du tenkte på da
Vedlegg
Mr2blå.jpg
Mr2blå.jpg (152.01 kiB) Vist 1676 ganger
 #373926  av mr292

var den jeg linka til, men bilen jeg leter etter et rød. med litt spesiell farge egentlig.
tror heller ikke det er borderstyling som står på den (men noe annet) får ikke til å se det, for gatebil magasinet ligger til foreldrene mine :P
 #373959  av Zepticon

celica_st185 skrev:Er nok denne du tenker på. Fikk premie på DHB 2010
[rant]Skjøkker ikke hva som er greia med at folk som åpenbart ikke har en dritt peiling på noe som hellst skal bestemme seg for at de har mye meir peiling på hvordan en bil skal se bra ut enn dem som faktisk fikk jobben med å designe den. Den her foreksempel så jo ut som en avart av Holda CRX (del sol eller no slikt).

Det verste er vel kansje mangelen på sammenheng mellom luftinntaket på framfangeren og det på siden. De er på samme høyde, men overhode ikke den sammenhengen de burde ha.Samme med bakenden som ser ut som ikke har en eneste skarp kant, mens fronten er full av dem.

Dog, kudos for mye jobb og at han gjør som han selv vil:) Det står respekt av det selv om han etter min mening budre ha holdt seg tettere til bilens orginale formspråk.[/rant]
 #373979  av john_e

Zepticon skrev:
celica_st185 skrev:Er nok denne du tenker på. Fikk premie på DHB 2010
[rant]Skjøkker ikke hva som er greia med at folk som åpenbart ikke har en dritt peiling på noe som hellst skal bestemme seg for at de har mye meir peiling på hvordan en bil skal se bra ut enn dem som faktisk fikk jobben med å designe den. Den her foreksempel så jo ut som en avart av Holda CRX (del sol eller no slikt).

Det verste er vel kansje mangelen på sammenheng mellom luftinntaket på framfangeren og det på siden. De er på samme høyde, men overhode ikke den sammenhengen de burde ha.Samme med bakenden som ser ut som ikke har en eneste skarp kant, mens fronten er full av dem.

Dog, kudos for mye jobb og at han gjør som han selv vil:) Det står respekt av det selv om han etter min mening budre ha holdt seg tettere til bilens orginale formspråk.[/rant]
Er meget enig :) Dessuten ser den ut som den står på stylter.. Ser faktisk ut som om originalhøyden er beholdt, mens breddere bare er lagt over mellomrommet.
For å snakke i bilder gikk designet fra å være ei ung og frisk dame, til å bli en lubben tante med alt for mye sminke og pynt..

Hver sin smak da selvsagt..
 #373991  av marlboro1310

blodfeit, men trenger ikke sharkfronten, mikke musøret... 8)
 #374033  av celicat23

Zepticon skrev:[rant]Skjøkker ikke hva som er greia med at folk som åpenbart ikke har en dritt peiling på noe som hellst skal bestemme seg for at de har mye meir peiling på hvordan en bil skal se bra ut enn dem som faktisk fikk jobben med å designe den.[/rant]
Har ikke du styla opp mazda'n din....? :D
 #374070  av inzane2012

john_e skrev: For å snakke i bilder gikk designet fra å være ei ung og frisk dame, til å bli en lubben tante med alt for mye sminke og pynt..

Hver sin smak da selvsagt..
for å si det enkelt, nice from afar but far from nice :)

den lyseblå der er det en kar borte i england som har, er forsåvidt enig i at stylinga virka litt merkelig, men jeg personlig har alltid elsket t23 lyktekonverteringen på mk2, det er så utrolig mye mer rått ut :P
 #374076  av Zepticon

celicat23 skrev:Har ikke du styla opp mazda'n din....? :D
Jo, men jeg har ikke brukt 20kg sparkel på bilen i prosessen :mrgreen: