TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• The Rear Hatch rattle problem

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra

#32872  av sindrejl

har den lyden på min bil ;)

#32876  av @lpher

sindrejl skrev:har den yden på min bil ;)
Da finnes det sikkert oppgraderte puter til celican også :-)

@lpher

#32894  av chris

Sånn går det når dere kjører sånne varebiler :mrgreen:

#32898  av CelicaTurbo

sier en som har en bil hvor hele taket er en problemlyd på vinteren :D

#32902  av chris

CelicaTurbo skrev:sier en som har en bil hvor hele taket er en problemlyd på vinteren :D
Har ingen problemer med verken lyd eller tak jeg? ;)

#32908  av CelicaTurbo

på min satte is seg nedi listene på taket slik at det knirket som faen hele tiden.. men bare så lenge det var noen minus eller kaldere så klart :)

#32950  av @lpher

LOL.. :) nå er det ikke SÅ ille da...det er stort sett bare jeg selv som registrerer lyden enda...på skikkelig dårlig underlag...så det haster ikke så fælt med å skifte :-)

Tenkte bare jeg skulle gi en heads-up til andre mkIV eier...som kanskje ikke har fått med seg denne rear-hatch-rattle greia :-)

@lpher

#32967  av Ninjamannen78

Eneste skranglinga i kjerra mi er akkurat det der.. Er det bare å ringe toyota å oppgi delenr?

#32982  av @lpher

Ninjamannen78 skrev:Eneste skranglinga i kjerra mi er akkurat det der.. Er det bare å ringe toyota å oppgi delenr?
Skulle tro det ja...men jeg har ikke bestilt selv enda...so i cant confirm this for the time being :-)

@lpher

#33024  av chris

CelicaTurbo skrev:på min satte is seg nedi listene på taket slik at det knirket som faen hele tiden.. men bare så lenge det var noen minus eller kaldere så klart :)
Er da det lønner seg å smøre godt med sånn silikonstift-sak :)

#37409  av Ninjamannen78

Nå har jeg bestilt to stk, kosta 44kr :D og var lagervare i drammen. Ikke værst.

#37422  av @lpher

Hmm...ulyden forsvant hos meg da det ble varmere i været gitt :-) Men jeg kommer nok til å skifte disse uansett...da jeg vil ha den 'oppgraderte' delen uansett :-)

Ikke akkurat noen upris foresten ;-)

@lpher