TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Litt om oss selv.... (Hva vi gjør og hvor vi bor) :-)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#36900  av _speedy

.
Sist redigert av _speedy den 15 sep 2015 19:44, redigert 2 ganger totalt.

#37406  av Gøran

Helluen. E hete Gøran Skogstad- e 26 år og jobba som mekaniker på Toyota i Bodø. Fulgt me på forumet ei stund, men e nettopp meldt inn. Har no en godt utsyrt ST202 som e e vældi godt fornøyd me. Har tidligere hatt 2 Corolla GT og en AE101 med div. TTE-stæsj. Har nettopp solgt den te x`n.. Prøva også å bruk den vældi korte sommern te å få lufta Kawa`n litt!
Da e førræstn et par andre på jobb som bi å meld se inn snart...

#37410  av mr2die4

Hallais. Ståle her. 21 år, bor og jobber i Glomfjord. Fiser rundt i en svett MR2 fra -86. Bilen er bra, men litt småplukk, som feks frieksos og rare bremser. Dette blir utbedret til sommeren, slik at jeg er klar til sesongen.
Ellers går bilen som ett skudd. Men når jeg blir stor må jeg vel ha meg en Turbo-sak. :twisted:

#37412  av Phantom3D

Hey, Magnus her, 19år i fra Oslo. Skal opp å hente min MR2 86mod i Trondheim på lørdag. Gleder meg sykt mye!
http://fb.jodal.no/BMW/ her er siden min, fra den gamle BMW'n som ble totalvrak (Teknisk feil (Bærekula/bolt røykt), gikk i en fjellvegg) på søndag 7. mars 04. For vel opp en tilsvarende Toyota-side snart :)

#37440  av gfc

Mitt navn er BÃ¥rd Hansen.
Født i 1985.
Så lenge jeg kan huske så er jeg oppvokst på Toyota (fatter'n jobber hos
Toyota Hell-Bil i Tr.heim)

Ellers så SKAL jeg egentlig være en kokke lærling men ikke bestandig man har hell og lykke med seg,
så jeg jobber deltid på Hell-Bil for tiden.
Og nå som sommer dekk sesongen kicker inn, blir det mye og gjøre på meg.

Til daglig kjører jeg rundt i min lille å blå fargede corolla AE92 (sparer opp til Celica off course) og spiller paintball.

#37533  av Phantom3D

SI ifra til faren din at han må stelle godt med MR2en min på Hell-bil da! Skla hente den i morgen.. rundt 11 tiden. jeg spiller foresten også airsoft! http://fb.jodal.no/ 8)

#37545  av Phantom3D

jada, to helt forskjellige ting, men alikevel en likhet. Spilte en del Paintball før..

#37549  av CelicaTurbo

hold dere til topic i denne tråden :)

#37793  av Gossi

cameleon skrev:Velkommen skal du være Gossi :wink: Tror jeg snakker for oss alle da jeg dier at jeg gleder meg til å se bilde av bila di!

Og aldri sell mr2'en :D

HA HA!!
Les her Herr Cameleon!! Se hva du har sagt til meg!! :lol: Dritbra... Du vil vel ikke at jeg skal høre på deg?

Her er iallefall bilder av min baby... Det gjør vondt i hjertet mitt, men den får iallefall et godt hjem.
Vedlegg
Mr2_2.jpg
Mr2_2.jpg (46.42 kiB) Vist 2779 ganger
Mr2_1.jpg
Mr2_1.jpg (49.42 kiB) Vist 2779 ganger

#37798  av cameleon

Hehe. Tar det tilbake, tar det tilbake :D Skal i alle fall love at den får et kjempegodt hjem :wink:
 #37814  av SupraTurbo

Hei
Heter Hans Erik Vikestad, født 29.07.84, oppvokst på Rørvik, bosatt for tiden i Steinkjer, som foresten e ein uhyre kjedelig plass.... Bor her fordi forloveden går skole her. Jobber som fiskerlærling ombord på Trønderbas, jobber turnus 1/1, ferdi til sommern. Skal da enten i militæret eller på teknisk fagskole på Rørvik. Kjører en lettere tunet 88" Toyota Supra med turbo :D
Vedlegg
Hans.jpg
Hans.jpg (33.7 kiB) Vist 2764 ganger

#39386  av CelicaTurbo

Qee skrev:tenkte jeg kunne skrive litt om meg selv her..

Jeg er snart 19 og har kjørt en E46 tidligere, nå ser det kanskje ut som jeg ender opp med en japse, da jeg ikke egentlig er en av de som holder med hverken japser/amerikanere/tyskere en god bil er en god bil :D

Jeg vil regne meg som høyt over gjennomsnittet bilinteressert (så lenge jeg kan huske) og tar slenger meg gjerne med i noen gode diskusjoner så lenge de holdes på et seriøst nivå. Håper og komme på diverse biltreff og slikt oppe hos dere på "østlandet", både kanskje i deres arrangementer og andres, så kanskje vi sees der.

Jeg leser det meste av bilblader og har et par titalls kilo av de liggende ved siden av PCskjermen, jeg driver også et nettsted Modifisert.net (er bare en "startside" p.d.d)

Har lest litt igjennom forumet her, har også besøkt det en del ganger før. Føler at "nivået" ligger litt høyere enn flere andre forum. Og jeg håper jeg kan være med og bidra mye, om ikke så kraftig på den tenkniske biten..

Jeg holder til ved Stavanger, så flere her var fra området...

Så spør du deg sikkert, hva bil skal han ha da... Joda det blir kanskje en Toyota :)

- Henrik

PS jeg er også registrert på flere forum som f.eks bilforumet osv osv, så ja det er samme Qee`n :lol:

#40043  av AJ82

Tja...

Andre Jensen...
82 modell
Fra Stathelle i Telemark, men bor i Oslo
Holder på med mastergrad i ledelse på Bi-NMH (3 år igjen :cry: )

Har tidligere eid en lett blanding av japsebiler og noen tyske flak :wink:
Vedlegg
Me.JPG
Me.JPG (22.66 kiB) Vist 2626 ganger

#40344  av gorgo

Hei æ heite Tore, å e storebror i "Toyota familien" Skogstad. Bægge brørn mine har skreve sæ inn litt tidligere på de her sidan...

Ka brørn mine heita..? Jo Gøran og Ståle (MR2DIE4). Æ bor i Tromsø, med samboer og ei lita datter på litt over 1 år. Jobba ikke så mykje førr tida, e heime i lamme ho lille.
Førr tida kjør æ en Carina E GLi stv, som æ e kjæmpeførrnøyd med.

Tidligere bila e: -77 Mitsubishi Sapporo 2000 HT Coupe`, -86 Carina II 1,8 GLi, -96 Corolla 1,6 XLi. :twisted:
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 23