TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• mr2 gt-turbo selges 79000.-

• For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #371699  av 9lslexus

Toyota Mr2 GT-Turbo.
Dette er en orginal turboutgave importert fra Japan i 2005 og registrert på norske skilter på normalt grunnlag.
Denne er altså da høyrestyrt.
Bilen er en 1992mod med kun 116400km på telleren. Nå i april ble bilen hellakkert,og bilen er bare kjørt hjem fra verkstedet og stått i garasjen uten å bli brukt,så bilen fremstår som meget pen.
I 2009 ble det byttet bremser rundt,ny forsterket clutch,simering på veivaksel grunnet liten oljelekasje,nye dekk og felger samt div foringer i understell. bilen er tight og fin å kjøre. Motormessig er den orginal sett bort fra dumpventil og greddy downpipe.Motor bruker ikke olje,byttet hver 5000km.
Servicehefte fra Japan stemplet og gjennomført medfølger.vanskelig å forstå hva som står da det står på japansk,men kilometerstand er med på hver checkpoint.Alt av kviteringer og dokumentasjon fra Norge er også med.
Helt greit stereoanlegg med ipod kontakt er montert og følger med.
Bilen har orginalt AC,ABS og SERVO.
Motoreffekt er 225hk.

bilen er ikke brukt i 2010.og står i varm parkeringskjeller.

Elcon santander tilbyr finansiering på denne. kaskofritt billån.

kan selges billigere uten eu kontroll,jeg skal ha bilen inne til eu nå ganske snart.

pris: 105000.- eller kom med bud. bilen skal selges
Vedlegg
121.JPG
121.JPG (31.08 kiB) Vist 2528 ganger
123.JPG
123.JPG (46.26 kiB) Vist 2528 ganger
124.JPG
124.JPG (45.37 kiB) Vist 2528 ganger
Sist redigert av 9lslexus den 22 nov 2010 18:48, redigert 1 gang totalt.
 #372777  av 9lslexus

opp

89000.- kun denne uka;)
 #374438  av 9lslexus

79000.- ;)

var i kontakt med en kar herifra tidligere ang bilen.jeg har klart å mistet all kontaktinfo,så om du fortsatt er interesert i å se på den så ta kontakt:)
 #374445  av ArildM

Rart om ikke denne blir solgt fort.
Har den vært på Eu godkjenning?
 #374452  av 9lslexus

ja håper den går kjapt. har kjøpt ny bil i tillegg til leilighet.så har mye å holde på med for tiden:P

jeg har ikke hatt den på eu da jeg ikke har hatt tid.men jeg kan gjøre det dersom det ønskes for å avdekke eventuelle feil,eneste jeg vet er at en ABS sensor bak er gåen.

Bilen står lagret i varm og tørr kjellergarasje.
 #374485  av gsve

9lslexus skrev:79000.- ;)

var i kontakt med en kar herifra tidligere ang bilen.jeg har klart å mistet all kontaktinfo,så om du fortsatt er interesert i å se på den så ta kontakt:)
Heisann, mulig det er meg du mener? Jeg ringte deg noen ganger for å avtale tid og sted for visning, men jeg hørte ikke noe mer fra deg, så jeg trodde du hadde solgt den siden du hadde et bra bud på den allerede...... Gjorde desverre en avtale ang en annen bil i helga, og får den vel hjem iløpet av uka om det ikke blir noe skjærings i siste liten. Synd at jeg ikke fikk sett på din først. Den virket i utgangspunktet mer interessant :(
 #374492  av predator

Dette er jo rent røveri...
Billigere orginal Turbo er det vel ikke MULIG å få tak i..
Slipper den trasige godkjenningen også :)
Løp å kjøp :mrgreen:
Hadde glatt kjøpt den hadde jeg ikke hatt en eksakt likens utgave --
 #374502  av ArildM

Dumt spørsmål, men jeg stiller det uansett: Teller en sånn bil som 2005 modell eller en 1992 modell ved søk av billån?
 #374510  av 9lslexus

jeg mener selv bilen er meget rett priset selv.taper en del penger på den,men den må desverre vike i denne omgang grunnet andre prioriteringer.

@ gsve" ja det budet jeg hadde inne ble trekt da han ikke fikk finansiert den.så bilen står fortsatt her hjemme:)

Jepp,om du skal søke billån så går den som 1992 mod;)
 #374521  av ArildM

Du sier det ja Mralp :mrgreen:
Får høre hva Elcon sier, har lyst på en viss strøken Mk1 som ligger her inne også da :oops:
Men høyrestyrt bil hadde vært så konge da :D
 #374535  av gsve

9lslexus skrev:@ gsve" ja det budet jeg hadde inne ble trekt da han ikke fikk finansiert den.så bilen står fortsatt her hjemme:)
Synd at jeg ikke fikk sett på den da, jeg hadde alt klart serru. Var litt spent på om det ville funke med høyreratt. Hadde jeg visst at du fortsatt hadde den for to dager siden, så ville jeg venta til jeg hadde fått sett på din.
 #374697  av 9lslexus

gsve skrev:
9lslexus skrev:@ gsve" ja det budet jeg hadde inne ble trekt da han ikke fikk finansiert den.så bilen står fortsatt her hjemme:)
Synd at jeg ikke fikk sett på den da, jeg hadde alt klart serru. Var litt spent på om det ville funke med høyreratt. Hadde jeg visst at du fortsatt hadde den for to dager siden, så ville jeg venta til jeg hadde fått sett på din.
skjønner:)
du får si ifra om du ombestemmer deg ang.den du har sett deg ut da vettu=)