TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #374715  av ErikG

Drafter skrev:En powernap går fort fra 5min til 5 timer.. :shock: :roll:

Noen som skal på solberg show til helga da?
Kjenner til den der!!

Skal på solberg show på lørdag. Blir spennende om de får klar karbonsupraen til Radni så de får kjørt den der!
 #374791  av ad92

En ungdomsgjeng i Dubai som filmer en fartshomp som alle biler kjører alt for fort over :lol: 3 biler som hopper og 1 som nesten kresjer og ikke minst! en gallardo som "flyger" med fronten nedi og forsetter å gji på! badass sjåfør hvertfall!

#374804  av Ã˜rjan

Bilde
Hvilken bil er dette?

I helga det er solberg motorshow?
 #374807  av Mr_Storbrua

står jo scion på den hvertfall..

Å ja, det er denne helga det er solberg motorshow ja.. Skulle gjerne vært der :)
 #374812  av ure

Hjemmedyrket chilli ER sterkt... :mrgreen:
001.jpg
001.jpg (37.75 kiB) Vist 702 ganger
002.jpg
002.jpg (88.18 kiB) Vist 702 ganger
003.jpg
003.jpg (75.04 kiB) Vist 702 ganger
 #374825  av ArildM

Oooo spiste rød chili på fest en gang.
Og jeg er godt vant med sterk mat for å si det sånn :shock:
Blødde du på tunga di eller ser det bare sånn ut?

Går med en flaske tabasko og et glass eller to med jalapenos sånn 2-3 ganger i året, men det å snavle rød chili tar kaka altså :mrgreen:
 #374837  av bose

inzane2012 skrev:vi fikk forespørsel om å stille med lys til show'et i år og, men siden di ikke gadd å bla frem lommeboka så blei det ikkje noe tur dit på meg :(
Hvilket firma jobber du for..?
 #374845  av ad92

Oooo spiste rød chili på fest en gang.
Og jeg er godt vant med sterk mat for å si det sånn :shock:
kjenner igjen den! "er jo ikke såååå gale da"
heiv innpå 2 rå chillier å tygde å svelgte, promillen var så høy at jeg ikke merket det før noen minutter senere, låg under vasken i 10 min :lol:
 #374851  av inzane2012

bose skrev:
inzane2012 skrev:vi fikk forespørsel om å stille med lys til show'et i år og, men siden di ikke gadd å bla frem lommeboka så blei det ikkje noe tur dit på meg :(
Hvilket firma jobber du for..?
Tracksa AS, leverte lys til di ifjord og...
skjekk ut linken i signaturen min så finner du ut mer :P

ps, tror heller ikke at vi taper så mye på å ikke levere lys til solbergshow da vi leverer lys til Race of Champions i dusseldorf som holder på nå i helga :)
 #374873  av 2r-e-rik

solberg showet var i grunn et kjempe gjesp... det var bare en reprise fra ifjor..
høyde punktet var egentlig driftinga for da fikk jeg en jævlig god grunn til å gi faen å gå i baren...
fmx var litt morro.. men skuffende at ingen tryna...
dragster'ne løftet det meste, men når dem først skulle kjøre så ble et lite pull for lite...

elles så var det det samme som i fjor... like kjedelig som gatebil...
neste år så blir jeg hjemme å ser på nyhetene på nrk.. det er faktisk mer morro...
  • 1
  • 633
  • 634
  • 635
  • 636
  • 637
  • 1174