Har i mange år kjøpt pc komponenter og bygget opp selv, og antagligvis formatert og installert windows 30 ganger på hver maskin. Gikk etterhvert lei windows, siklet lenge på iMac. Kjøpte meg en 27" iMac til 20 lapper i fjor vinter. Maskinen er like rask nå som dagen jeg kjøpte den, herlig skjerm, brukergrensesnitt og kvalitetsfølelse. Skal aldri tilbake til en windows maskin. Kjøpte som skrevet litt ovenfor en iPad til muttern, brukt den noen dager nå.. herlig tablet som er lynrask, utrolig enkel på nettbrowsing, mye apps og spill. Hadde ellers første iPhone når den kom ut, videre så valgte jeg heller å velge andre smarttelefoner istedet grunnet absolutt alle hadde iPhone.. Har HD2 nå som jeg har hatt i et år, men neste blir nok ny iPhone når den enn nå skulle komme..
Føler at de som kjemper mot Apple generelt går glipp av mye. Ja det er ofte dyrt, men kvalitetsfølelsen er enorm, er lite annet som kommer i nærheten.
Føler at de som kjemper mot Apple generelt går glipp av mye. Ja det er ofte dyrt, men kvalitetsfølelsen er enorm, er lite annet som kommer i nærheten.