TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Sinnsykt fin mr2 mk1 : )

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #375055  av MRPETTER

Kom over denne her, og ville dele den: )
Synes kansje dette er den fineste mr2 mk1 jeg har sett(sammen med den Terjen på forumet bygde): )
Synes mr2 mk1 er en jævli rå bil da det blir gjort en del med de: )
Moro å se at det for en gangs skyld er noen som ikke er redde for å bygge noe skikkelig rått av en mk1: )
Og setter på felger som er større enn 15-16":P
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
 #375060  av john_e

Med unntak av dørene og sølvnettingen i fremfangeren, var det der muligens den tøffeste mk1'en jeg har sett! :D
 #375062  av MRPETTER

john_e skrev:Med unntak av dørene og sølvnettingen i fremfangeren, var det der muligens den tøffeste mk1'en jeg har sett! :D
Vil nok si meg enig i at det skulle vært svart netting og vanlige dører :D
 #375071  av ArildM

Fin i enkelte vinkler.
Viens fronten og de skjørtene der forsvinner mye pga svartfargen, og heldigvis det, for en Mk1 kommer aldri til å kle den fronten å skjørtene 8)

Se bare på bilde 3! :|

Nei gi meg denne, anytime over den sorte:
2hztqo4.jpg
2hztqo4.jpg (79.11 kiB) Vist 3577 ganger
:)
 #375077  av Amund

ArildM skrev:Fin i enkelte vinkler.
Viens fronten og de skjørtene der forsvinner mye pga svartfargen, og heldigvis det, for en Mk1 kommer aldri til å kle den fronten å skjørtene 8)

Se bare på bilde 3! :|

Nei gi meg denne, anytime over den sorte:
2hztqo4.jpg
:)
Enig 8)

Smaken er som baken skjønner eg :roll:
Store felger og runde fangere/skjørt er, og vil alltid vere, feil på ein 80-tallsbil. (I vert fall i mitt hode)
 #375081  av john_e

Amund skrev:
Enig 8)

Smaken er som baken skjønner eg :roll:
Store felger og runde fangere/skjørt er, og vil alltid vere, feil på ein 80-tallsbil. (I vert fall i mitt hode)
Ofte er det nok med senk og oldschoolfelger, men synes stuket, fargen, + de felgene på den mk1'en gjorde at den så badass ut 8)
 #375107  av ure

Skal banne litt her nå.... :mrgreen: Syns vingen var tøff på denne bilen :D Er ingen fan av styling men likte helheten på denne bilen...
 #375119  av funkyfung

Tenk å ødelegge en så fin bil som aw11 på denne måten, får nesten tårer i øya :oops:
 #375134  av funkyfung

MRPETTER skrev:
funkyfung skrev:Tenk å ødelegge en så fin bil som aw11 på denne måten, får nesten tårer i øya :oops:
Hva da ødelegge?:-S
Slik kan aw11 se ut, hvorfor ødelegge dette?????

Bilde
 #375136  av MRPETTER

Er da vel ikke å ødelegge den det der?
synes begge stilene er pent, men morsomt at noen gjør noe annet enn å restaurere den og sette på de standard sinnsykt "gromme" 15" felgene alle velger
Nei, vi lever ikke på 80 tallet fordi om bilen er fra 80 tallet
Hadde det vært en sjelden gammel klassiker det er snakk om så kunne jeg forstått at du synes det er synd og bygge om, men aw11 er tross alt ingen sjelden bil!
 #375139  av funkyfung

MRPETTER skrev:Er da vel ikke å ødelegge den det der?
synes begge stilene er pent, men morsomt at noen gjør noe annet enn å restaurere den og sette på de standard sinnsykt "gromme" 15" felgene alle velger
Hadde det vært en sjelden gammel klassiker det er snakk om så kunne jeg forstått at du synes det er synd og bygge om, men aw11 er tross alt ingen sjelden bil!
Bra folk har forskjelig smak da :) For å si det slik så er vell strengt tatt aw11 84-85 mod en skjelden bil da, har ikke sett en til salgs på mange år jeg da. 86-> er jo en mere vanlig bil da :) penere med mere "firkante" styling på old-school syns jeg :)
Jeg er bare tilhenger av å holde slike biler Orginale, kan jo hende det er jeg som begynner å bli ltt gammel for den fast and furious aka 14 stilen da :P
 #375141  av MRPETTER

funkyfung skrev:
MRPETTER skrev:Er da vel ikke å ødelegge den det der?
Bra folk har forskjelig smak da :) For å si det slik så er vell strengt tatt aw11 84-85 mod en skjelden bil da, har ikke sett en til salgs på mange år jeg da. 86-> er jo en mere vanlig bil da :) penere med mere "firkante" styling på old-school syns jeg :)
Jeg er bare tilhenger av å holde slike biler Orginale, kan jo hende det er jeg som begynner å bli ltt gammel for den fast and furious aka 14 stilen da :P
hehe, skjønner at folk ikke liker det også :D
Men jeg er stor fan av både styling og old school :D