TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Sinnsykt fin mr2 mk1 : )

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #375143  av john_e

funkyfung skrev:
Jeg er bare tilhenger av å holde slike biler Orginale, kan jo hende det er jeg som begynner å bli ltt gammel for den fast and furious aka 14 stilen da :P
Da tenker jeg limegrønn civic :P

I ettertid ser jeg at detaljene på bodykittet ikke var helt heldige med alle de runde detaljene, svartfargen skjulte det.. men på bilde 1 og 2 var den helt rå! :)
 #375151  av ad92

vingen var ikke helt min kopp te, ikke sideskjørtene heller forståvidt. men likte bilen godt allikavell, selv om jeg aldri ville ha stylet en mk1 slik :D
 #375158  av Zepticon

Han som har stylet den ahr hatt en viss forståelse for hva som ser bra ut. Jeg mener dog han har bommet litt på fronten, da den er mye "smoothere" enn resten av bilen. MK1 har så vidt jeg veit ikke en eneste "rund" kant, og da er det litt merkelig at det er det på fronten, og skjørtene.
Litt mer jobb på front og skjørter så hadde det vært en 9er. Vingeklippet den kansje en 10er:D
 #375161  av marlboro1310

Jeg tar den røde som Funkyfung linket opp bilde til anyday over den sorte. Sorte var jo "kul nok" men er gjort for mye av bilen syns jeg da, og lambodører på Mr2 Mk1 viser bare at personen ikke klarer å stoppe når nok er nok...
 #375226  av mr2pondus

Denne bilen er et godt eksempel på at smak er meeeeeget forskellig. Fin farge. Der stoppa det for meg. Vinga er etter min smak på grensen til straffbar! :twisted:
 #376002  av Dr.Ling

Jeg synes fortsatt dette (se bilde under) er den fineste AW11 jeg har sett, men så er jo jeg litt svak for svart med gullfelger...... :)

Bilde
 #376003  av john_e

Syns at bilen i førsteposten skulle hatt ribbet interiør og ett bur, da hadde det vært kult.
Så at den hadde "showinteriør," noe jeg virkelig hater i sportsbiler :twisted:

Dr.Ling, den bilen på det bildet ser knallbra ut! :)
 #376025  av ad92

john_e skrev:Syns at bilen i førsteposten skulle hatt ribbet interiør og ett bur, da hadde det vært kult.
Så at den hadde "showinteriør," noe jeg virkelig hater i sportsbiler :twisted:

Dr.Ling, den bilen på det bildet ser knallbra ut! :)
synst showinterør er greit jeg :lol:
Jeg synes fortsatt dette (se bilde under) er den fineste AW11 jeg har sett, men så er jo jeg litt svak for svart med gullfelger...... :)
den var rett og slett nydelig! er vell på topplisten hvertfall :o
 #376041  av ArildM

Nesten sånn at den sorte med gullfelger passerer, MEN, når en ser litt nærmere:
Rund frontfanger, rundt bakfanger og rund spoiler = Feil feil feil
 #376096  av funkyfung

MRPETTER skrev:
ArildM skrev:Nesten sånn at den sorte med gullfelger passerer, MEN, når en ser litt nærmere:
Rund frontfanger, rundt bakfanger og rund spoiler = Feil feil feil
Tull tull tull
Må si meg enig med ArildM her ja... rundt passer IKKE på firkant...
 #376109  av john_e

Kom igjen da, bilen er da ikke rettkantet i originalformene heller.. Det kittet der ser da bra ut det :)

Må nesten gå så langt som å si at hjulbuene skal være kantete også da :mrgreen:
 #376120  av ArildM

Bra vi har forskjellig smak ;)
Liker disse jeg. Jørn sin er sorte en av de peneste i landet :)
Vedlegg
res57424.jpg
res57424.jpg (245.57 kiB) Vist 2408 ganger
Jeff_Salzman2.jpg
Jeff_Salzman2.jpg (79.25 kiB) Vist 2408 ganger
29609470058_large.jpg
29609470058_large.jpg (365.88 kiB) Vist 2408 ganger
29609470057_large.jpg
29609470057_large.jpg (364.25 kiB) Vist 2408 ganger
 #376127  av EXS

la oss ikke plassere ut en mal for hva som er riktig og hva som er feil..... noen er orginalryttere og noen er modifiserings hekta,

vi er alle individer med forskjellig smak, selv syntes jeg bilen i førsteposten ser bra ut, lite minus for litt rotete frontfanger og sideskjørt.... likte også den siste sorte som ArildM postet:)