TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• MR2 4WD

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #375353  av Noxan8

hvor kult hadde det ikke vært å fått bygd om en MR2 med Celica Gt4 understell??
kan jo selfølgelig glemme godkjenning, med bare sett konseptet i levende live
 #375361  av inzane2012

abomination!!! 4hjulstrekk har ikke noe på en sånn sportsbil å gjøre :P
 #375380  av chris

inzane2012 skrev:abomination!!! 4hjulstrekk har ikke noe på en sånn sportsbil å gjøre :P
Enig. Og dessuten.. hvorfor ha 4wd på mr2 når man har celica?
Og i tillegg.. man får stort sett mer enn godt nok feste på mr2 as it is :)
 #375383  av Noxan8

her er det jo prat om bare å se et konsept i levende live, ikke til bruk, selv om det hadde vært morro å sett ytelses forskjeller på Mr2 4wd kontra Mr2 2wd både på asfalt og grus

jeg tror det kommer å bli en bil som er kjapp og agile som f*** med tanke på lav vekt+kort aksel avstand osv...
 #375385  av ArildM

Her:
I levende live :D
 #375387  av Noxan8

ArildM skrev:Her:

pft, han var jo bare så vidt borti gasspedalen jo, kilte den med en fjær bare...
Ã¥ den var jo modifisert til det ugjenkjennelige :o
 #375388  av lasse

Fabrikksbygd bil det der, var vel meninga å stille opp i gruppe b rally, men klassen forsvant mer eller mindre samtidig som bilen var klar...
Mener det er laget ett par tre eksemplarer.
 #375395  av ad92

Lamborghini Gallardo har vell 4wd mener jeg på! Tror 4wd hadde vert konge på en mr2! Da hadde den nokk spist svinger å kurver i alt slags vær:twisted:
 #375409  av ArildM

pft, han var jo bare så vidt borti gasspedalen jo, kilte den med en fjær bare...
Ettersom det finnes bare 2-3stykker totalt ever som er bygget av Toyota så skjønner jeg at han tok det med ro 8)
 #375480  av chris

ad92 skrev:Lamborghini Gallardo har vell 4wd mener jeg på! Tror 4wd hadde vert konge på en mr2! Da hadde den nokk spist svinger å kurver i alt slags vær:twisted:
Man får lamboer med 4WD, men handlingen er visstnok bedre på utgavene med 2WD.
 #375491  av ad92

chris skrev:
ad92 skrev:Lamborghini Gallardo har vell 4wd mener jeg på! Tror 4wd hadde vert konge på en mr2! Da hadde den nokk spist svinger å kurver i alt slags vær:twisted:
jaja kanskje på bar asfalt! tenk å komme driftende på grusvei eller snø med 4wd med en lambo :lol: priceless
 #375530  av Noxan8

ad92 skrev:
chris skrev:
jaja kanskje på bar asfalt! tenk å komme driftende på grusvei eller snø med 4wd med en lambo :lol: priceless

Evt en Mr2 Turbo 4WD hehehe

jeg tror nesten at en MR2 Turbo på 4 trekk dop vil sånn smått kjøre fra en Celice GT4 :P noen imot?
 #375546  av ArildM

Hvis Lancia Stratos HF gjorde stor suksess som rallybil med MR layout og ikke 4wd så skjønner jeg ikke hvorfor ikke Mr2 skulle ha like gode forutsetninger for å klare seg bra uten 4WD ;)
 #375552  av megetlei

Noxan8 skrev:
ArildM skrev:Her:

Ã¥ den var jo modifisert til det ugjenkjennelige :o
Snakker om modifisert til det ugjenkjennelige....