TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Petters MR2 Mk2(Straks igang for fullt)

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #374865  av hmsilset

hk er ikke det viktigste.Synes vanelig gti går bra også jeg.Selge departureanlegget da eller?
 #374868  av predator

Hadde det gått med gassere og Turbo, så hadde jeg også skulla hatt det...
Drit lei motorproblemer nå (elektronikk)
 #374869  av MRPETTER

hmsilset skrev:hk er ikke det viktigste.Synes vanelig gti går bra også jeg.Selge departureanlegget da eller?
Nei, ikke foeløbig hvertfall: )
predator skrev:Hadde det gått med gassere og Turbo, så hadde jeg også skulla hatt det...
Drit lei motorproblemer nå (elektronikk)
Finnes jo gasserturbo, men sier seg selv at det blir mye penger og arbeid: /
 #374871  av hmsilset

:D Jeg vil uansett ha noe litt mere diskret neste gang. Må være minst 4" ut, men ikke så stort ellers :)
 #374872  av MRPETTER

hmsilset skrev::D Jeg vil uansett ha noe litt mere diskret neste gang. Må være minst 4" ut, men ikke så stort ellers :)
Er det som er planen her å :-D
Er bedre med litt smalere eksos på forgasser, ellers mister man litt av "godlyden":-/
 #374980  av predator

Ser veldig bra ut :) Hvilken komp skal du ha?
 #374986  av predator

john_e skrev:Gå for 12,4:1 :mrgreen: Da kan du bestille WöSSNER stempler fra ebay :)
Hehe. Skal hakkle godt på tomgang med dobble, den kompen og de kammene da ja :mrgreen:
 #378468  av MRPETTER

Da har jo det "perfekte" skjedd ENDA EN GANG, nemmelig innbrudd på verkstedet mitt :cry:
Så akkurat nå er det litt uvisst hvor prosjektet tar veien, men hadde heldigvis det meste inne i et annet hus: )
Har enda ikke fått somlet meg til å kjøpe en motor og montere alle delene på, men vurderer 3sgte, Toyota v6 og audi V8 :twisted:
Er ikke sikker på om det blir forgasser eller turbo lenger heller, etter innbruddet: /
 #378486  av hmsilset

Så dumt da..Skal ikke blande meg så mye, men få inn en motor som ikke er så vanskelig å sett inn nå, så bytter du heller til vinteren igjen.
 #378510  av predator

Forsikring skal vel dekke slikt?
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 18