TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• G6r logg.

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #366561  av EXS

Brasse skrev:Fin Rolla, kva motor er i den?
Hei det står en 1,6 vvt-i motor med 6 trinns girkasse i den
 #367759  av EXS

har bestemt meg for og pusse/polere frem en liten alu kant på felgene for og bryte opp alt det sorte
Sist redigert av EXS den 25 sep 2010 01:50, redigert 1 gang totalt.
 #369651  av EXS

pusset litt på felgene for og få litt definisjon mellom felg og dekk.... syntes det ble ganske bra

Bilde
 #369652  av inzane2012

såg MYE bedre ut nå ja :)
ser ikke bare ut som en sort klump :)
 #371163  av EXS

Da er det ikke mer en et par uker til jeg setter bilen til lagring :( ,
tenkte jeg med det skulle bytte vesker på bilen, lurer da på om noen har en anbefaling på hva slags olje jeg burde bruke på en gearkasse som har rullet ganske langt :?: . og evt hvor jeg får kjøpt

Har hørt at redline har gode gearoljer....

@inzane: ja jeg syntes også det ble mye bedre:) i vinter skal jeg lakke opp hele kanten på felgen i samme rødfarge som bilen... dette jeg har gjort nå er egentlig bare en quickfix p.g.a. at lakken hadde begynt og flasse av på kantene da disse er mer utsatt en resten av felgen :P
 #371208  av inzane2012

syns du skal beholde kanten sånn den er nå jeg, kan bli for mye lakk over alt og vettu :)

jeg er og ganske sugen på å lakkere sommerfelgene mine, tenkte på hvitt med polert kant, men er ganske usikker enda...
 #375531  av Espen-S

Åssen går det med denna Karen for tia da? :)
 #375598  av EXS

står til her ja:) ikke mye som har skjedd de siste mnd på bilen heller, står pent til lagring på hjuldollyer i en oppvarmet garasje....

ikke store planene enda annet en og få noe klarlakk på felgene og vedlikehold på motor og gearkasse + litt vedlikehold av understellet,

men er -15 her nede om dagene så det blir lite garasje tid
 #375852  av EXS

lurer på en ny lakk kombo på fronten, lyktelist i rød

noen meninger om dette? syntes at det så ganske bra ut, litt mer definisjon

har moddet bildene i paint.... :oops: så verken farge eller linjer stemmer, men dere skjønner sikkert hvor jeg vil :D

Bilde

Bilde
Sist redigert av EXS den 13 des 2010 12:44, redigert 2 ganger totalt.
 #375854  av mr2storbrua

Siden du ikke brukte mer avansert verktøy enn paint, så prøvde jeg meg også litt med en videreføring av idéen din. Satte også alle tre bildene sammen, slik at det blir lettere å sammenligne.
Bilde
Bilde
g6.jpg
g6.jpg (103.41 kiB) Vist 806 ganger
Vet ikke hvilke jeg syns ble best, får ikke helt bestemt meg om siste bildet blir litt for mye "Golf"...
 #375858  av EXS

blir nok ikke det siste, er ikke ute etter badlook front.... føler den nisjen der hører hjemme i golf land :P

har kommet frem til at det er ubalanse i sort/rød ratioen :wink: så en rød lyktelist føler jeg er det som må til for og få litt bedre balanse av rød og sort.
 #375906  av inzane2012

syns du bare skal dra den helt ut espen å gå for helt rød med hvite viper striper ;) hehe
 #375972  av Espen-S

Også litt mere senk :)

Justerbart fks!
 #375981  av ad92

Tror rød lyktelist gjør susen! da får man liksom ikke hele det svarte gapet framme! :D selvom det slettes ikke ser domt ut!!

bilen har et annerledes preg å det er bare positivt ment! ikke gjør drastiske endringer hvertfall!
tror det blir bra uansett hva du velger å gjøre! stå på! :)
 #375985  av haaka

Slett
Sist redigert av haaka den 25 jul 2011 20:36, redigert 1 gang totalt.
  • 1
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 51