TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Gruppekjøp, plasmaskiver til Toyota MR2 SW20 ?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #376035  av Iceman22

Hei!

Jeg har kontakt/avtale med en seriøs produsent i utlandet som produserer markedets fetteste plasmaskiver til mange biler.
For øyeblikket lager de ikke til MR2, derfor tenkte jeg kanskje å gjøre noe med det.
Hvis det er ca 10stk inne her på forumet som kunne tenkt å være med på et gruppekjøp, så kunne de designet og laget plasmaskiver til våres MR2'er etter vårt ønske.
F.eks vi kunne valgt hva som står på skivene og hvilken utforming de skal ha.

Noen som kunne tenkt seg å være med ?
Pris blir ca 800,- pr stk som inkluderer alt utenom frakt.

Eksempler av andre plasmaskiver til diverse biler: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=25190589
 #376037  av Audun F

Dette så veldig bra ut, men det største problemet her vil være at du ikke kan bestille opp 10 like, men mest sansynlig så vil det være 4-5 forskjellige skivesett som må lages hvis forskjellige eiere vil være med. Jeg har f.eks. maks 200 på mitt speedo siden jeg har en US NA, noe som jeg ikke har funnet mange andre steder :wink:

Finner du ut av dette så er det helt klart interessant :mrgreen:
 #376038  av predator

Får man ikke slike skiver på speedhut.com eller hva siden heter?
 #376058  av Iceman22

Det kan bli et problem hvis bilen kommer fra USA, for det er helst europeiske modeller som blir hovedfokuset.
Av det jeg har sett så er skivene likt på alle MR2 fra europa, 260km/t, da blir det lettest hvis når alle har samme skiver.