TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Celica ST165 "prosjekt" selges (& entusiast søkes?)

• For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #372984  av Zettie

Har en -88 ST165 stående. Jeg har ikke sett bilen personlig på ca 2 år, men jeg vet at bilen har stått lagret i ugjestmilde forhold og ifølge han jeg lagrer bilen hos har interiøret en del fuktskader. Drivverk og motor var, foruten ett drivledd, i spesielt bra stand da bilen ble stuet bort, men interiøret er antagelig bare å kaste. Drivleddet som var defekt er ikke byttet, men nytt drivledd følger med.

Bilen har noe rustskader, blant annet reservehjulsbrønn kan nevnes spesielt, men skal ellers ikke være i all verden dårlig karosserimessig.
Bilen har vært registrert og ble satt bort fordi den ikke ble brukt, tanken var full restaurering. Bilen er som den står akkurat nå i nær original tilstand.
Med bilen kan en ST205 blokk og topp (som trenger full overhaling) om noen ønsker bygge noe brutalt og ønsker spare originalmaskinen som står i nå.

Selges snarest før tiden tærer den videre bort... Bilder kommer etterhvert, men bilen er som nevnt stuet bort (ett godt stykke unna hvor jeg bor) og det kan derfor ta sin tid å fremskaffe bilder.

Vil vurdere alle seriøse bud... Om noen har en ST162 å ta interiør fra samt noen timer til å fikse litt rust er dette antagelig billigste måte å få fatt på en ST165 i norge i dag. Send meg gjerne en PM da jeg av en eller annen merkelig grunn ikke får beskjed om svar i tråder på epost.

Hadde aldri solgt denne bilen hadde det ikke vært for at jeg nå har vært veldig syk i lang tid og jeg har innsett at dette ikke lenger er ett prosjekt jeg kan klare av å få gjennomført noen gang.

Ekstrakarosseri solgt...
 #375802  av tojo

Har du denne enda? prisantydning?
 #375813  av tojo

Zepticon skrev:St165 er første GT4 utgaven? Med 3S-GTE?
Stemmer det.
 #375816  av Zettie

tojo skrev:Har du denne enda? prisantydning?
Hei, er midt i en skilsmisse, så har ikke fått gjort så mye med dette salget så jeg har den enda ja. Vil ha 15000,- for bilen, men den kan gå noen kroner billigere om noen er superkjappe og overtar den før jul... Bilen kan antagelig stå lagret der den er for en eventuell kjøper også, betaler 300,- i leie pr måned der den står...
 #376102  av grøvel

ja eg vent enno på og få se på den men du tok aldri kontakt
 #376103  av tojo

grøvel skrev:ja eg vent enno på og få se på den men du tok aldri kontakt
Vi er flere :-)
 #376118  av Zettie

Har ikke fått tak i han jeg leier garasje hos, men som jeg sa til en av de andre ranværingene her på forumet så vurderer jeg sterkt å bare foreta en felles visning av bilen på lørdag.. I går hadde uansett vært umulig med tanke på vær og føre, men nå ser det jo lovende ut... Passer det for dere evnt?
 #376119  av tojo

Zettie skrev:Har ikke fått tak i han jeg leier garasje hos, men som jeg sa til en av de andre ranværingene her på forumet så vurderer jeg sterkt å bare foreta en felles visning av bilen på lørdag.. I går hadde uansett vært umulig med tanke på vær og føre, men nå ser det jo lovende ut... Passer det for dere evnt?
Passer utmerket, bare kom med tid og sted :-) Spennende :P
 #376145  av cryptor

et tidspunkt hadde vært greit, helst etter kl1500..
tojo skrev:
Zettie skrev:Har ikke fått tak i han jeg leier garasje hos, men som jeg sa til en av de andre ranværingene her på forumet så vurderer jeg sterkt å bare foreta en felles visning av bilen på lørdag.. I går hadde uansett vært umulig med tanke på vær og føre, men nå ser det jo lovende ut... Passer det for dere evnt?
Passer utmerket, bare kom med tid og sted :-) Spennende :P
 #376161  av Zettie

grøvel skrev:etter 15 og før 18 går greit før meg
Ser ut så det blir rundt 16 da siden det virker å passe så greit for alle. Skal foreta noen siste forsøk på å nå garasjeeier i kveld så kommer jeg tilbake med mer detaljer...
 #376182  av Zettie

Blir klokken 16, vi møtes på Esso på Ytteren da så kjører vi derfra... Har sendt sms til alle unntatt Tojo, har ikke ditt nummer, men ser nu om du kommer eller ikke ;-)
 #376187  av tojo

PM sendt :-)
 #376456  av tojo

Da var bilen innkjøpt :-) :D