TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Celica ST165 "prosjekt" selges (& entusiast søkes?)

• For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #376471  av tojo

sleeper skrev:Lykke til.. får satse på at det blir noe fart i den.. ( like rask som den en gang var..) :D
Ja satser på det :-) har du noe kjennskap til denne?
 #376474  av sleeper

Ikke noe mer en info jeg har fått av han du handlet av, og gamle "myter" jeg har hørt opp mellom..

Aldri sett noen bilder av den fra storhetstiden, så hvis du har så post gjerne..

Er også int i og se smarte løsninger som er gjort på den, hvis det er noen igjen da..)
 #376475  av Zettie

sleeper skrev:Ikke noe mer en info jeg har fått av han du handlet av, og gamle "myter" jeg har hørt opp mellom..

Aldri sett noen bilder av den fra storhetstiden, så hvis du har så post gjerne..

Er også int i og se smarte løsninger som er gjort på den, hvis det er noen igjen da..)
Jeg har veldig mye av dokumentasjonen om bilen liggende nedpakket en eller annen plass, så straks jeg har fått lett frem det Tommy skal ha derfra kan det jo hende det drypper noe info her eller der fra hans side :) Regner med det kommer sprettende en prosjekttråd plutselig også :) Kan meget gjerne hende jeg blir å skru litt på denne selv også om Tojo trenger en hånd eller to ekstra :)
 #376485  av tojo

sleeper skrev:Ikke noe mer en info jeg har fått av han du handlet av, og gamle "myter" jeg har hørt opp mellom..

Blir prosjekttråd etterhvert,ellers kjenner jeg ikke noe til denne bilen(enda) impulskjøp :-)
 #376486  av tojo

Zettie skrev:

Jeg har veldig mye av dokumentasjonen om bilen liggende nedpakket en eller annen plass, så straks jeg har fått lett frem det Tommy skal ha derfra kan det jo hende det drypper noe info her eller der fra hans side :) Regner med det kommer sprettende en prosjekttråd plutselig også :) Kan meget gjerne hende jeg blir å skru litt på denne selv også om Tojo trenger en hånd eller to ekstra :)
Spennende,er takknemmelig for all info/dokumentasjon jeg kan få om bilen. Å se ikke bort fra at jeg slår på tråden når den skal restureres og stelles med .-)
 #376488  av tojo

celicagt4205nord skrev:må si jeg er veldig intressert i bilder av denne bilen tojo:)lurer på om jeg har litt kjennskap til den..hva er regnummer?
Bilder skal det komme,har Zettie noen skal han bare poste dem her :P... samme ang regnummer. (jeg vet ikke nummeret dessverre)