TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #376529  av lasse

Det slo meg plutselig når jeg sto og vaska en turbo med wd40 på kjøkkenbenken, jeg er kanskje litt spesielt intressert i biler eller?
God jul :D
 #376530  av James

lasse skrev:Det slo meg plutselig når jeg sto og vaska en turbo med wd40 på kjøkkenbenken, jeg er kanskje litt spesielt intressert i biler eller?
hehe, liker det :wink: God Jul ja!! :D
 #376537  av mr2storbrua

lasse skrev:Det slo meg plutselig når jeg sto og vaska en turbo med wd40 på kjøkkenbenken, jeg er kanskje litt spesielt intressert i biler eller?
Var det noe galt i det da? :wink:
 #376538  av lexusmann

Nå driver Jesse James og gjengen med å montere en jetmotor i en celica t23 på MAX...ser ganske rått ut... :wink: og, apropos kvelden i går, her er en ny vri på en gammel klassiker... :wink:
 #376551  av ad92

Fikk i julegaver i år da gutter?!

Fikk vaskehanske, mikrofiberkluter å annet vaskeutstyr med min svoger som eide bilen før meg :lol: var kanskje den gaven jeg får mest nytte av :D
 #376557  av ad92

inzane2012 skrev:i år fikk jeg The Witcher på pc, Borderlands på PS3, GT5, headset til PS3, Predator 1,2 og 3 på bluray, gavekort på elkjøp og en masse anna dill :)
ikke dårlig smørbrød liste det der :D kos deg i romjula da :P
 #376583  av ke25-toyoglide

Drafter skrev:Noen som er villig og våt som vil spille black ops med meg på xbox?
kanskje ikkje beste sjekkeplassen :?:
Noen burde ha fyllafilter på tastaturet. :lol:
 #376597  av Drafter

ke25-toyoglide skrev:
Drafter skrev:Noen som er villig og våt som vil spille black ops med meg på xbox?
kanskje ikkje beste sjekkeplassen :?:
Noen burde ha fyllafilter på tastaturet. :lol:
oh, sjekke plassen er fin den skal jeg si

SÃ¥ nettopp dette :lol: noe av det styggeste jeg har sett.. :shock:
Må si jeg ler kraftig hver gang han marius miga har ødelagt/styla i filler flere av de mr2'ene sine.
Håper for guds skyld at han ikke er her på forumet.
http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=20091019
 #376604  av ArildM

Gaad det er kjedelig. Har sett 1,5 sesong av Dexter i dag. Ellers Iiiiingenting.
Kan ikke ta en dram heller siden det tydeligvis er behov for å holde kjøpesenteret åpent i fra 9-18 hver forbanna dag i romjula...

Så må jeg få lov å summere opp året som har vært: På ett år har min beste kamerat sluttet å drikke, dama blitt lesbisk og Mr2en motorhavarert igjen. 2010 ? Fuck you jeg er glad for at du snart er ferdig! (Måtte bare blåse av litt steam en eller annen plass) :evil: Satser på et jævla bra 2011 med satanisk sexy damer, en hærlig ny motor til Mr2, nye kamerater som fester i helgene og DiabloIII på PC :mrgreen: 8)
 #376606  av jacquelin

Enig, 2010 har egentlig vært -veldig- kjedelig. Alt for mye jobb og alt for lite bil og festligheter.. Krysser fingrene for mye fyll og mye banekjøring med et eller annet på fire hjul i 2011! :D
  • 1
  • 648
  • 649
  • 650
  • 651
  • 652
  • 1174