TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #376608  av 2r-e-rik

ikke det at jeg pleier å engasjere meg så mye i hva jeg får av julegaver. men i år... fy faen... foreldra mine har prestert å finne en mobiltelefon til meg som er så ufattelig langt ute på vidda...
jeg virkelig hater tørtsj skjerm... jeg blir bare skikkelig forbanna.. å hva er egentlig vitsen med hdmi inngang på en mobiltelefon.. jeg vet ikke hva det er engang...

men men.. jeg fikk er rifle jeg bli fornøyd med da.. så jeg lurer på om jeg skal skyte den telefonen...
 #376609  av Drafter

2r-e-rik skrev:ikke det at jeg pleier å engasjere meg så mye i hva jeg får av julegaver. men i år... fy faen... foreldra mine har prestert å finne en mobiltelefon til meg som er så ufattelig langt ute på vidda...
jeg virkelig hater tørtsj skjerm... jeg blir bare skikkelig forbanna.. å hva er egentlig vitsen med hdmi inngang på en mobiltelefon.. jeg vet ikke hva det er engang...

men men.. jeg fikk er rifle jeg bli fornøyd med da.. så jeg lurer på om jeg skal skyte den telefonen...
hehe samme her" iphone suger :roll:

Ã¥ssen rifle fikk du? kaliber? :)
 #376611  av 2r-e-rik

Drafter skrev: hehe samme her" iphone suger :roll:

Ã¥ssen rifle fikk du? kaliber? :)
vel.. fikk en nokia n8 da.. gadd ikke åpne esken en gang...

bare ei .22 ruger.. men den er billig å skyte med.. så får drømme om en 357 til senere....
 #376613  av 2r-e-rik

celicat23 skrev:
2r-e-rik skrev:vel.. fikk en nokia n8 da.. gadd ikke åpne esken en gang...
http://mobile-review.com/articles/2010/n8-brak-en.shtml
i og med jeg ikke har en dritt til overs for den type telefon så sliter jeg med å konsentrere meg om å lese igjennom det...
men kort oppsummert så er det en problem telefon?
 #376622  av inzane2012

2r-e-rik skrev:
celicat23 skrev:
2r-e-rik skrev:vel.. fikk en nokia n8 da.. gadd ikke åpne esken en gang...
http://mobile-review.com/articles/2010/n8-brak-en.shtml
i og med jeg ikke har en dritt til overs for den type telefon så sliter jeg med å konsentrere meg om å lese igjennom det...
men kort oppsummert så er det en problem telefon?
herregur tor erik, du er jaggu en kjip person, får mobil telefon av foreldra dine, og eneste du gjør er å slenge dritt om gaven? hadde du fått ei kasse med 50 sokkepar så hadde jeg skjønt det... men vist du absolutt hater telefonen så jævlig så kan du godt sende den til meg, for jeg har brukt for ny mobil... snakk om å vere en skikkelig utakknemmelig drittunge
 #376623  av ke25-toyoglide

Nei, det er tanken bak som teller, og tanken bak kan ikkje være særlig gjennomtenkt, når gaven passer så dårlig.
men det må jo kunne gå ann å bytte den inn i en brukande telefon.
 #376627  av inzane2012

kanskje vist fyren hadde sagt hvilken mobil han hadde lyst på, så hadde foreldra sluppet å kasta vekk peng på den... men vist han ikke har sagt noe om det, så er det bare hannes egen feil...

syns rett og slett det er ganske usmakelig å sitte her å disse julegaven en fikk fra sine foreldre, jeg fikk 4 glass og en t-lys pyntesak, som jeg personlig ikke kunne brydd meg mindre om, men jeg gidder nå ikke sitte her å fortelle hvor jævlig stygg den er... julegaver taes alltid imot med takknemmelighet, er nå for faen ikke 10år lenger og ikke vil ha hjemmelaget stikkagenser til jul... shut the fuck up and act like a man, er alt jeg har å si...
 #376638  av ArildM

Smålig OT: Jeg fikk batterilader til bilen min, sokker/undertøy og sprit, uberfornøyd :mrgreen:
 #376640  av 2r-e-rik

ke25-toyoglide skrev:Nei, det er tanken bak som teller, og tanken bak kan ikkje være særlig gjennomtenkt, når gaven passer så dårlig.
men det må jo kunne gå ann å bytte den inn i en brukande telefon.
jeg har forklart dem rikelig hvor fonøyd jeg er med den telefonen jeg har å hvor sykt mye jeg hater sånn trykke skjerm...
så det har nok vært et dårlig impulskjøp... jeg ble rimelig provosert av å få den telefonen...

mobiltelefoner har vist ingen returrett.. men butikken skal ikke få prøve å plukke meg på nesa..
 #376641  av 2r-e-rik

inzane2012 skrev: syns rett og slett det er ganske usmakelig å sitte her å disse julegaven en fikk fra sine foreldre
vel... jeg har forklart dem hva jeg syntes.. å jeg formulerer altid ting så pent jeg kan på internett...
  • 1
  • 649
  • 650
  • 651
  • 652
  • 653
  • 1174