Andreazz skrev:Gleder meg til fortsettelsen på denne
Men jeg tenkte faktisk på en ting en dag, nå med den nye fargen, så tror jeg det hadde gjort seg med rødfarge på toppdekslene igjen 
Jepp, det har jeg og tenkt på, hadde vært helt på sin plass nå.
Men jeg har tatt en ganske radikal ombestemmelse når det gjelder motor. Sikkert mangle som blir skuffet og lei seg over dette, men har bestemt meg for å ha
lovlig motor i denne igjen. Klarer ikke lengre tanken på å kjøre rundt i noe som er så milevidt fra godkjenning. Noe som umiddelbart innebærer 3s-ge denne sesongen.

Etterhvert har jeg lyst å sette inn en orginal 1MZ med orginal ECU, dersom det lar seg godkjenne. Om ikke blir det nok en 3s-gte med godkjenning.

Men akkurat nå blir det bare å putte sammen bilen til kjørbar stand med den orginale symaskinen.
Men man må jo også bruke v6 turbomotoren til noe.

Så da er planen å selge Datsunen til våren, og hente en MR2 hardtop (antagelig fra England). Denne skal bare momses inn, og bygges GT-bil av.

Ser veldig fram til å komme igang med det prosjektet. Motoren vil uheldigvis gjøre at jeg havner i GT2 klassen og sikkert kommer til å få mye juling, men gøy blir det uansett.

-Moderator-
1990 MR2 GTi
1993 MR2 RHD Hardtop banebilprosjekt
1995 Audi S6 4,2