TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Preview - Ab Flug S900 Supra Widebody V.2.0

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #377208  av Toms_3S-GTE

Ab Flug S900 Supra Widebody V.2.0
Her er ett bilde som er photoshoppet av hvordan det skal se ut:
Bilde

Dette er ett bilde av hvor langt AB Flug har kommet i prosessen:
Bilde

Her er bilde av den tidligere utgaven:
Bilde
Bilde
Bilde
 #377212  av Mr_Storbrua

celicat23 skrev:Grusomt. Skikkelig grusomt.
+1
 #377228  av ST205RR

Mr_Storbrua skrev:
celicat23 skrev:Grusomt. Skikkelig grusomt.
+1

+2
 #377229  av hmsilset

Tøft med de store luftekanalene bak.Er det til å lufte bremsene ? :D I mine øyne så er det ett imponerende bygg, men særlig panser og frontfanger ser ikke bra ut.
 #377241  av mailman1

versjon 1.0 (?) hadde bakvinga ikke vert så voldsom så hadde det vert en ganske slick form. men den ødelegger alt slik den kurver opp bak.

Ganske over the top. Typisk bil jeg kan si er kul, men ville aldri hatt den selv.

versjon 2.0 derimot var det ingenting jeg likte med.. sorry mac:P Men kjør på! Spesielle biler syns jeg alltid er kult uansett om jeg liker dem individuelt. Det viktigste er at du liker den selv!!.. :D
 #377256  av john_e

Den gamle versjonen går an. Den skal visst fungere bra i høy fart, noe som begrunner utseendet, og derfor gjør den akseptabel i mine øyne.
Man må passe på å ikke bli kjedelig ;)

Skal ikke si så mye om den nye før jeg ser den ferdig på et skikkelig bilde.
 #377267  av Andreazz

Jeg skjønner biten med å være inovativ, skape noe spesiellt, nytt osv.. Men hvorfor ødelegge linjene på en bil som til og med Aston Martin har kopiert? Biler som er sett på som noe av det vakkreste som er å få...

Bilde

Bilde
 #377275  av Zepticon

Supraen har myke linjer! Den er designet på slutten av 80 tidlig 90 tallet. Nytter ikke å komme med 2010 styling på den da. Bare se hvordan taket er buet og mykt, mens alt annet er skarpt og vinklet. Håpløst:D