TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• trondheim søndag 21.mars, erlend kommer! Kl 17!

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#37722  av @lpher

Var på vei å skulle shine over bilen...og hadde akkurat vært innom en Shell stasjon for å få med meg en svamp...og noen tikroner...da jeg hører den forhatte "sshhhh"-lyden....som forteller deg at du har punktert! ....så there you have it!....my reason for not being present today.... :(

@lpher :)

#37727  av venague

@lpher skrev:Var på vei å skulle shine over bilen...og hadde akkurat vært innom en Shell stasjon for å få med meg en svamp...og noen tikroner...da jeg hører den forhatte "sshhhh"-lyden....som forteller deg at du har punktert! ....så there you have it!....my reason for not being present today.... :(

@lpher :)
boooo! jeg som gleda meg til å se turbo monstret =) fikk nå sett mye annet fint! bl.a. en starlet med trevinge :D

#37739  av @lpher

venague skrev: boooo! jeg som gleda meg til å se turbo monstret =) fikk nå sett mye annet fint! bl.a. en starlet med trevinge :D
LOL :-) Den gule som er "oppgradert" eller? :lol:

@lpher

#37779  av chris

@lpher skrev:
venague skrev: boooo! jeg som gleda meg til å se turbo monstret =) fikk nå sett mye annet fint! bl.a. en starlet med trevinge :D
LOL :-) Den gule som er "oppgradert" eller? :lol:

@lpher
hehe, japp, den gule :D

#37815  av SupraTurbo

Bilder???

#37835  av chris

Planen var egentlig at jeg skulle legge ut alle bildene på treffsiden min. Men sindre, som skulle være fotograf, tok ekstremt få bilder, og de bildene som ble tatt, ble tatt i 640x480 oppløsning :roll:
(litt kjeft der i din retning, sindre ;))

Disse er vel stort sett alle bildene som er..:

-edit-
kanskje noen andre har tatt bilder? i så fall, send meg gjerne på mailen min: christian@langberg.no
Vedlegg
IMG_2044.JPG
IMG_2044.JPG (44.38 kiB) Vist 3731 ganger
IMG_2042.JPG
IMG_2042.JPG (30.18 kiB) Vist 3731 ganger
Img_2040.jpg
Img_2040.jpg (39.68 kiB) Vist 3731 ganger
 #37836  av Erlend

#37837  av chris

Flott du tok bilder, Erlend. Får jeg bruke de på treffsiden min? (skal såklart kreditere at du har tatt dem :))

#37879  av Erlend

Bare ta dem du, Chris :wink:

#37904  av cameleon

Konge bilder :D
Kjempekoselig at du kom til trondheim Erlend! HÃ¥per du hadde en knall opplevelse! Guesss we'll see you again in not so long :wink:

#37929  av venague

hmmm.. kanskje jeg skulle ta en motorvask ja :?

#37954  av Erlend

Takk, cameleon :) Var kjempefint å møte alle folka samt se bilene! Nå sees vi vel igjen på Arendalstreffet, og kanskje eventuelt hvis det blir jo Japsetreff i regi av 200SX-klubben... :D