TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #377430  av Drafter

celicat23 skrev:Først THE TOWN, nå RED... Endelig noen gode filmer. Burde sees, begge to.
Lasta ned? :P The town vil jeg og see, hadde jeg bare hatt lyd på dataen.. klarte å knekke pluggen til headsetet inni dataen haha..
 #377446  av predator

Noxan8 skrev:http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel. ... d=10020597

ME WANT!!! :mrgreen:
HARRY på lang vei :lol: Trur forøvrig kjerringa har klikka i vinkel hvis jeg har bytta ut Hardangeren med det der. .. :lol:
 #377447  av Noxan8

predator skrev:
Noxan8 skrev:http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel. ... d=10020597

ME WANT!!! :mrgreen:
HARRY på lang vei :lol: Trur forøvrig kjerringa har klikka i vinkel hvis jeg har bytta ut Hardangeren med det der. .. :lol:

veggpynt vettu ;)
 #377462  av Drafter

celicat23 skrev:Hvis du likte HEAT så kommer du til å like THE TOWN. Den er i samme gata. Men.. Se film på pc'n? Er ikke det litt tamt da? Hvis du ikke har en gedigen monitor da :D
pleier å se film på dataen min jeg, er ikke så kresen som deg :D
dessuten er det digg å ligge i senga og se film alene, haha..

har du sølv eller gullbilletter da?
 #377463  av inzane2012

Drafter skrev:
celicat23 skrev:Hvis du likte HEAT så kommer du til å like THE TOWN. Den er i samme gata. Men.. Se film på pc'n? Er ikke det litt tamt da? Hvis du ikke har en gedigen monitor da :D

hva med å skaffe seg en svær tv på soverommet som du kobler til pcen da?? enda bedre det ;)
 #377480  av Drafter

inzane2012 skrev:
Drafter skrev:

hva med å skaffe seg en svær tv på soverommet som du kobler til pcen da?? enda bedre det ;)
går det ann da? xD åssen kabel?
Har både plasma og led hjemme.. men blir ikke dette veldig uklart når du kobler opp dataen da? siden man laster ned..

yes im noob :D
 #377485  av lexusmann

Så en utrolig bra vits postet på Facebook i dag....
"Jens Stoltenberg besøkte Psykriatiske i Kristiansand og ble vist rundt av bestyreren."Hvordan finner dere ut av om folk er`gale`nok til å bli innlagt?"Spurte Jens. "Vi fyller et badekar med vann, gir dem en teskje, en kopp og ei bøtte og ber dem tømme karet!" "Nåh!" sa Jens. De normale bruker vel bøtta fordi det går fortest?" "Nei," svarte bestyreren. "De normale drar ut proppen!-Vil du ha en seng ved vinduet?"
Enjoy!!! :D
 #377492  av inzane2012

Drafter skrev:
går det ann da? xD åssen kabel?
Har både plasma og led hjemme.. men blir ikke dette veldig uklart når du kobler opp dataen da? siden man laster ned..

yes im noob :D[/quote]

eeeeeh, ja... du bruker enden en HDMI/DVI/VGA kabel fra skjermkortet til tv'en... værre er det ikke...

og nei, bruker du en HDMI eller DVI kabel blir bildet like klart som på pc skjermen
 #377500  av loft

eller så er du så heldig å ha PS3 og bruke java media ps3 stramer og streamer fra pcen, funker fjell, kan du ha pcen stående hvor enn du vil så lenge du har nett.
 #377501  av inzane2012

loft skrev:eller så er du så heldig å ha PS3 og bruke java media ps3 stramer og streamer fra pcen, funker fjell, kan du ha pcen stående hvor enn du vil så lenge du har nett.
dette funker og ganske greit med xbox, men da må filmen/serien vere i rett format, den spiller ikke av H.265 og den typen format, kun xvid/dvix o.l....
 #377508  av Haugrud

loft skrev:eller så er du så heldig å ha PS3 og bruke java media ps3 stramer og streamer fra pcen, funker fjell, kan du ha pcen stående hvor enn du vil så lenge du har nett.
Hvordan gjør en det?
 #377511  av mr2storbrua

Haugrud skrev:
Hvordan gjør en det?
Du kobler både pc og PS3 til ditt lokale nettverk, og deretter bruker du ett program som lar deg streame. Loft nevner java media ps3 streamer, jeg har ikke noe erfaring fra dette programmet, selv bruker jeg bare Vuze...
  • 1
  • 656
  • 657
  • 658
  • 659
  • 660
  • 1174